У клієнтки Ощадбанку щезли з рахунку 100 тисяч гривень депозиту

Ощадбанк, внаслідок незрозумілих маніпуляцій із депозитним рахунком своєї клієнтки, позбавив жінку вкладу сумою у 100 тисяч гривень. Гроші з рахунку були переведені шахраями на "ліву" картку, яку клієнтка не замовляла.

У клієнтки Ощадбанку щезли з рахунку 100 тисяч гривень депозиту - today.ua

Одщадбанк потрапив у черговий скандал із втратою грошей клієнта. Жінка під ніком Mоnsher поскаржилася на порталі minfin, що з депозитного рахунку її свекрухи незрозумілим чином зникло 100 тисяч гривень.

У свекрухи був відкритий депозитний рахунок в Ощадбанку на півроку ще у 2016 році. З тих пір щопівроку їй телефонував менеджер банку, щоб запитати, чи буде вона продовжувати депозит. Жінка продовжувала депозит і при цьому ще й періодично його поповнювала новою сумою. Крім того, у неї була картка, на яку їй регулярно приходили відсотки з депозиту. Однак із травня 2021 відсотки перестали надходити.

Тоді рідні вкладниці вирішили зайти на її Ощад24, щоби дізнатися про стан її рахунку. Слід сказати, що сама вкладниця до цього ніколи своїм Ощад24 не користувалася. Однак рідні не змогли зайти в її акаунт, оскільки там було написано, що вони вводять неправильний логін або пароль. У клієнтки Ощадбанку щезли з рахунку 100 тисяч гривень депозиту

"Зв'язалися з представником банку по гарячій лінії, де було сказано, що депозит закритий, гроші клієнту повернули на карту, після чого з'явилася цифрова карта, на яку була транзакція в розмірі 50 тис грн, і наступними 3мя транзакціями через Укр Мобайл Київ Банкінг. Решта частина грошей, 50 тис грн так само були зняті з карти, на яку банк повернув гроші ". - пише Mоnsher.

У зв'язку з цією кричущою історією, у клієнтки Ощадбанку і її рідних виникло два питання. По-перше, на якій підставі банк повернув гроші клієнту, якщо той не повідомляв про закриття депозиту? І по-друге, як можна було відкрити ще одну картку на ім'я клієнта, також не повідомивши його про це і не отримавши на це згоди?

"Хіба автоматично депозит не продовжується? Чому працівники банку перестали телефонувати клієнтові? Чому клієнт довіряючи банку зберігає там гроші, потім їх не знаходить там? Чому безпека банку допустила таку ситуацію?" - резонно цікавиться Mоnsher.

Невідомо, чим скінчиться вся ця історія, проте Ощадбанк запропонував жінці перейти в особисте спілкування для того, щоби розібратися в цій неприємній ситуації.

Нагадаємо, українці скаржаться, що не можуть заплатити комуналку через Ощадбанк і втрачають через це субсидії.

ДЖЕРЕЛОminfin