Today.ua

Скандал в monobank: у клієнтів ночами знімаються гроші, а банк просить додаткову оплату за розслідування

У клієнтки monobank зникли з картки гроші після того, як вона безуспішно спробувала розрахуватися нею за покупку в магазині. Причому гроші пропали через дві доби. Жінка звернулася за допомогою до свого банку, який видав їй карту. У monobank відповіли, що проведуть розслідування про зникнення грошей і постараються повернути їх клієнтці. Однак це розслідування буде коштувати їй ... додаткової суми.

Таку ситуацію описала клієнтка monobank під ніком Sharlotta561 на порталі minfin. Жінка поділилася ситуацією, в яку вона потрапила через зірвану транзакцію по картці monobank. Вона хотіла в магазині розрахуватися за покупку картою monobank.

Їй надіслали SMS, що гроші з її рахунку знято, однак продавець магазину сказав, що транзакція не проведена. Довелося їй розплачуватися за покупку готівкою. Покупець зателефонувала в службу підтримки банку, і їй відповіли, що гроші дійсно не пройшли, і їх повинні повернути. А через годину гроші благополучно повернулися на її рахунок, і жінка заспокоїлась. Але, як виявилося, її пригоди з карткою monobank тільки починалися.

"Через два дні о 2 годині ночі відбувається списання знову цієї суми, зв'язуюся з службою підтримки і мене запевняють що магазин зняв ці гроші, приїхавши в магазин вони перевіряють термінал, дзвонять у приват, і банк підтверджує що гроші не приходили", - розповідає Sharlotta561 .

Природно, вона, як клієнтка monobank, знову звернулася за допомогою до свого банку, щоби там допомогли вирішити цю ситуацію. У банку пообіцяли провести власне розслідування цієї історії зі зникненням грошей. Однак відповідь банкірів клієнтку збентежила.

"Монобанк просто пропонує почекати 10 днів, і потім підписати згоду на зняття ще 19 доларів за те, що вони щось спробують прийняти, але результат не гарантують!" - повідомляє жінка.

З monobank у відповідь на її скаргу написали, що будуть перевіряти ситуацію і запропонували їй уточнити деталі в особистому листуванні.

А ось у коментарях до її публікації інший користувач написав, що гроші все ж, напевно, списав магазин. А 19 доларів - це плата, яку банк візьме за свою роботу, яку він не мусить робити, тому що він не несе відповідальності за це списання.

"Гроші загадково зникають тому що їх загадково списав магазин. 19 доларів це плата яку візьме банк за свою роботу в разі якщо оспорювання оплати буде неуспішним. Все як і в інших банках. Тому що і списання і плата за програний спір - це функціонал не самого монобанку, а карткової платіжної системи ", - пояснив коментатор, що пише під ніком "Три літри".

Нагадаємо, monobank вніс зміни до правил платежів. Зокрема, тепер при отриманні грошових переказів у виписці клієнтів monobank-у буде відображатися ім'я та прізвище відправника платежу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ