Скандал в monobank: у клієнтів ночами знімаються гроші, а банк просить додаткову оплату за розслідування

У клієнтки monobank зникли з картки гроші після того, як вона безуспішно спробувала розрахуватися нею за покупку в магазині. Причому гроші пропали через дві доби. Жінка звернулася за допомогою до свого банку, який видав їй карту. У monobank відповіли, що проведуть розслідування про зникнення грошей і постараються повернути їх клієнтці. Однак це розслідування буде коштувати їй ... додаткової суми.

Скандал в monobank: у клієнтів ночами знімаються гроші, а банк просить додаткову оплату за розслідування - today.ua

Таку ситуацію описала клієнтка monobank під ніком Sharlotta561 на порталі minfin. Жінка поділилася ситуацією, в яку вона потрапила через зірвану транзакцію по картці monobank. Вона хотіла в магазині розрахуватися за покупку картою monobank.

Їй надіслали SMS, що гроші з її рахунку знято, однак продавець магазину сказав, що транзакція не проведена. Довелося їй розплачуватися за покупку готівкою. Покупець зателефонувала в службу підтримки банку, і їй відповіли, що гроші дійсно не пройшли, і їх повинні повернути. А через годину гроші благополучно повернулися на її рахунок, і жінка заспокоїлась. Але, як виявилося, її пригоди з карткою monobank тільки починалися.

"Через два дні о 2 годині ночі відбувається списання знову цієї суми, зв'язуюся з службою підтримки і мене запевняють що магазин зняв ці гроші, приїхавши в магазин вони перевіряють термінал, дзвонять у приват, і банк підтверджує що гроші не приходили", - розповідає Sharlotta561 .

Природно, вона, як клієнтка monobank, знову звернулася за допомогою до свого банку, щоби там допомогли вирішити цю ситуацію. У банку пообіцяли провести власне розслідування цієї історії зі зникненням грошей. Однак відповідь банкірів клієнтку збентежила. Скандал в monobank: у клієнтів ночами знімаються гроші, а банк просить додаткову оплату за розслідування

"Монобанк просто пропонує почекати 10 днів, і потім підписати згоду на зняття ще 19 доларів за те, що вони щось спробують прийняти, але результат не гарантують!" - повідомляє жінка.

З monobank у відповідь на її скаргу написали, що будуть перевіряти ситуацію і запропонували їй уточнити деталі в особистому листуванні.

А ось у коментарях до її публікації інший користувач написав, що гроші все ж, напевно, списав магазин. А 19 доларів - це плата, яку банк візьме за свою роботу, яку він не мусить робити, тому що він не несе відповідальності за це списання. Скандал в monobank: у клієнтів ночами знімаються гроші, а банк просить додаткову оплату за розслідування

"Гроші загадково зникають тому що їх загадково списав магазин. 19 доларів це плата яку візьме банк за свою роботу в разі якщо оспорювання оплати буде неуспішним. Все як і в інших банках. Тому що і списання і плата за програний спір - це функціонал не самого монобанку, а карткової платіжної системи ", - пояснив коментатор, що пише під ніком "Три літри".

Нагадаємо, monobank вніс зміни до правил платежів. Зокрема, тепер при отриманні грошових переказів у виписці клієнтів monobank-у буде відображатися ім'я та прізвище відправника платежу.

ДЖЕРЕЛОminfin