Today.ua

У клієнта Приватбанку викрали з карти понад 100 тисяч гривень: ліміт на списання був перевищений в 11 разів

У клієнта Приватбанку викрали з карти 111 тисяч гривень. При цьому ПриватБанк дозволив списати шахраям з картки клієнта суму, яка в 11 разів перевищує встановлений ним ліміт на оплату покупок в інтернеті.

Про кричущий грабежі зі своєю картки ПриватБанку розповів на порталі minfin клієнт під ніком otval1964.

Чоловік поділився своєю історією, як у нього за один день "випарувалося" з карти Приватбанку 111 тисяч гривень. Перше списання з карти було зроблено 30 вересня в 5:23 ранку.

"Телефон був у режимі (не турбувати). Повідомлення про списання прийшли в додаток Приват 24 на телефон. Ніяких СМС повідомлень або дзвінків не було. До обіду в Приват 24 не заходив і повідомлень не бачив. Але в 12.12 знову прийшло повідомлення про списання вже 56000. це я побачив і заблокував карту. Але гроші вже списали. СМС повідомлень і дзвінків також не було ", - розповідає otval1964.

Чоловік відкрив платіж і побачив, що його гроші "пішли" на адресу інтернет-магазину в Туреччині. Щоб зупинити грабіж, власник картки тут же звернувся до ПриватБанку.

"Звернувся до Персонального менеджера з вимогою зупинити платіж. На це мені відповіли, що всі необхідні дії вже зроблені. Всі заяви подані. І треба тільки почекати 11 днів і гроші повернуться", - поділився клієнт.

Весь наступний день otval1964 витратив на те, щоб з'ясувати, яким чином гроші могли бути списані з його карти. Співробітники служби безпеки ПриватБанку озвучували йому різні версії, проте чіткої відповіді він так і не отримав.

"1 жовтня - цілий день пішов на з'ясування, яким чином сталася виплата. Спочатку сказали, що ввели CVV2 код, Потім, що підтвердили кодом такого повідомлення, а потім і зовсім, що карта скомпрометована. Карту з моменту видачі взагалі не діставав. Всі платежі тільки через приват 24. Відповідь на це питання я так і не отримав ", - оповідає пограбований клієнт.

Нарешті, зневірившись почути від банку хоч якесь пояснення причин і механізму того, що сталося, чоловік почав діяти сам. Знайшовши перекладача з турецької, він зумів додзвонитися 4 жовтня в той самий турецький магазин, на адресу якого пішли його гроші. Так він дізнався, що за гроші з його картки хтось придбав телефони, і що товар вже забрали - саме в цей день, 4 жовтня, за годину до його дзвінка. І це при тому, що ще 30 вересня він сигналізував в банк про те, що його картка зламана і просив зупинити всі операції по ній.

"Тобто, після сотні дзвінків і купи заяв, банк проявив зразок п....зму. Навіть не спромігся вдарити палець об палець. Але, тепер родзинка. На карті був встановлений ліміт оплати в інтернеті 10000 гр. Як !!! при ліміті в 10000 оплатили 111000? і, повторюся, ні дзвінків, ні СМС ", - обурюється клієнт.

Тепер єдине, на що він сподівається - це кримінальна справа, яку відкрили в поліції за фактом шахрайства. А в самому Приватбанку вже говорять не про 11 днів, протягом яких мають повернути гроші, а про те, що операція з повернення викрадених грошей може зайняти від 45 до 120 днів. Втім, otval1964 вже не дуже вірить таким обіцянкам і наполягатиме на кримінальному розслідуванні того, що сталося.

У коментарях до цієї публікації один з відвідувачів порталу написав, що і його карту спіткала та сама доля з турецьким магазином, і в той самий день.

"Як і в моєму відгуку. І теж турецький магазин. Думаю, 30-го багато хто потрапив на цю схему", - пише такий собі Filb.

ПриватБанк, у свою чергу, відповів на публікацію чоловіка, що його справою вже займаються фахівці. Про результати розслідування йому повідомлять додатково. Нагадаємо, ПриватБанк списує кошти з рахунків, навіть якщо в банкоматі закінчилися гроші.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ