В Україні неминуче зросте вартість проїзду в міському транспорті. Державі нічим компенсувати проїзд пільговиків. Тому ці витрати хочуть покласти на звичайних пасажирів, які не мають пільг на проїзд.
Це - єдиний спосіб уникнути колапсу в системі громадського транспорту, каже експерт Асоціації міст України Назар Миколюк. Держава переклала функції з компенсації проїзду пільговиків на місцеву владу. А місцевій владі і так не вистачає грошей на першочергові витрати, каже експерт.
"Громади замість того, щоб вкладати ці кошти в освіту, в охорону здоров'я, в соцзахист, повинні перенаправити їх на компенсацію за пільгове перевезення в електротранспорті або іншому автотранспорті", - говорить експерт.
"Фактично на сьогодні єдиний адекватний варіант, якщо держава, звичайно, не поверне компенсацію за пільгові перевезення - це підняття тарифів на проїзд", - переконаний Миколюк.
До речі, днями підприємства "Київпастранс" і "Київський метрополітен" виступили зі спільним зверненням до міської влади, в якому вони вимагають або дотувати муніципальний транспорт з міського бюджету, або підвищити ціни на проїзд. За їхніми підрахунками тариф на проїзд має бути не нижче 20 гривень.