Today.ua

Збої у банкоматах ПриватБанку: люди заявляють про зникнення грошей

ПриватБанк дедалі частіше піддається нападкам своїх та чужих клієнтів через некоректну роботу терміналів цього банку. Люди скаржаться, що термінал "з'їв" їхні гроші, які вони внесли на поповнення рахунку, проте за фактом рахунок не було поповнено. У випадку з видачею готівки гроші з рахунку списуються, проте банкомат їх не видає.

Такі скарги дедалі частіше почали з'являтися на порталі minfin. Люди пишуть, що їхні гроші "розчинилися" або при поповненні рахунку, або під час зняття готівки. До того ж, повернути свої кровні після такого інциденту буває непросто.

Так, клієнт під ніком vitiktorvtiа поскаржився, що вирішив поповнити свою монобанківську карту через термінал ПриватБанку. Його телефон підтвердив проведену транзакцію. Однак на екрані терміналу висвітлилося повідомлення, щоби користувач зателефонував до служби підтримки ПриватБанку за номером 3700.

Однак додзвонитися на вказаний номер виявилось не так просто - немає вільних "живих" операторів.

"Прийшли в супермаркет Фозі з сім'єю скупитися продуктами. Через ПриватБанк термінал поповнював картку монобанку. Телефон підтвердив зробив все правильно, але замість грошей на карту на екрані терміналу написало щоб телефонував 3700 телефонував разів 10 вільних операторів немає. Як мені повернути свої гроші?? ? Вечір зіпсований настрій теж. Фото терміналу у мене є", - пише чоловік.

Відповідь ПриватБанку більше спантеличила клієнта, ніж порадувала. Чоловікові відповіли, що він може звернутись на цілодобову підтримку на сайті ПриватБанку. Тоді фахівці банку подадуть заявку на повернення грошей. Однак повернути їх можуть лише на карту ПриватБанку або на номер телефону власника цих грошей після того, як він пройде авторизацію. Та й гроші на телефон повернуть, якщо сума не перевищує 500 гривень. Виходить, якщо він не є клієнтом ПриватБанку, то йому терміново доведеться ним стати, щоби повернути свої кошти. Причому - кошти, які були втрачені через збій обладнання ПриватБанку, а не через його помилку чи провину. У коментарях до цієї публікації чоловікові порадили скаржитися на свавілля банкірів у НБУ. Мовляв, ПриватБанк не має права примушувати будь-кого відкривати рахунок та ставати його клієнтом.

"Банк не має права нав'язувати свій продукт проти вашої волі, і зобов'язаний вам повернути гроші (в даному випадку або на карту, або через касу). Просто вони вас беруть змором, щоб ви стали їх клієнтом, - порадив користувач під ніком mlp 711141 і додав: - Нарікайте в НБУ, залучайте ЗМІ".

Нагадаємо, у Приватбанку докладно пояснили, які грошові перекази мають намір блокувати своїм клієнтам.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ