Клієнтка поскаржилася, що ПриватБанк змушує її користуватися кредитною карткою, хоча у неї поки немає такої необхідності. В іншому випадку, їй заблокують цю карту і позбавлять кредитного ліміту.
Про зазіхання ПриватБанку жінка розповіла на порталі minfin. Вона пише, що давно обслуговується в ПриватБанку і досі була задоволена рівнем послуг, які їй надавали. У жінки є кредитка банку з лімітом в 50 тисячі гривень. Але, на щастя, вона поки не потребувала додаткових коштів, і гроші на картці лежали без руху.
"І ось телефонує мені хтось із співробітників і каже, що я повинна здійснити оплату (або переказ) на суму 500 грн в цьому місяці. На моє запитання, навіщо, і що буде, якщо я цього не зроблю, була відповідь, що карта буде заблокована, і я залишуся без кредитного ліміту", - повідомила обурена клієнтка.
Від розмови з банкіром залишився неприємний осад: банк, якому вона довіряла багато років, намагається її шантажувати.
"Питання до представників банку: що за шантаж?", - резонно цікавиться жінка.
ПриватБанк оперативно відреагував на її обурену публікацію. Банк підтвердив, що їхній співробітник перевищив свої повноваження. Банкіри також принесли клієнтці свої вибачення за прикру помилку співробітника колл-центру.
"Рада дізнатися, що цей дзвінок був помилкою співробітника колл-центру, а не новим підходом до роботи з клієнтами :)", - не без іронії підсумувала клієнтка.