ПриватБанк змушує своїх клієнтів користуватися кредитною карткою

Автор: Марченко Любов

Клієнтка поскаржилася, що ПриватБанк змушує її користуватися кредитною карткою, хоча у неї поки немає такої необхідності. В іншому випадку, їй заблокують цю карту і позбавлять кредитного ліміту.

ПриватБанк змушує своїх клієнтів користуватися кредитною карткою - today.ua

Про зазіхання ПриватБанку жінка розповіла на порталі minfin. Вона пише, що давно обслуговується в ПриватБанку і досі була задоволена рівнем послуг, які їй надавали. У жінки є кредитка банку з лімітом в 50 тисячі гривень. Але, на щастя, вона поки не потребувала додаткових коштів, і гроші на картці лежали без руху.

"І ось телефонує мені хтось із співробітників і каже, що я повинна здійснити оплату (або переказ) на суму 500 грн в цьому місяці. На моє запитання, навіщо, і що буде, якщо я цього не зроблю, була відповідь, що карта буде заблокована, і я залишуся без кредитного ліміту", - повідомила обурена клієнтка.

Від розмови з банкіром залишився неприємний осад: банк, якому вона довіряла багато років, намагається її шантажувати.

Популярні зараз

В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони

Депутати ухвалили законопроєкт про безпеку в школах

Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“

"Питання до представників банку: що за шантаж?", - резонно цікавиться жінка.

ПриватБанк змушує своїх клієнтів користуватися кредитною карткою Крім того, вона пише, що на офіційному сайті ПриватБанку ніде немає повідомлень про те, що змінилися умови користування кредитною карткою. А якщо навіть вони змінилися, то, напевно варто було би клієнтам (а тим більше клієнтам із бездоганним стажем, - авт.) повідомити про це якось інакше.

ПриватБанк оперативно відреагував на її обурену публікацію. Банк підтвердив, що їхній співробітник перевищив свої повноваження. Банкіри також принесли клієнтці свої вибачення за прикру помилку співробітника колл-центру.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Рада дізнатися, що цей дзвінок був помилкою співробітника колл-центру, а не новим підходом до роботи з клієнтами :)", - не без іронії підсумувала клієнтка.

ПриватБанк змушує своїх клієнтів користуватися кредитною карткою Нагадаємо, раніше один із клієнтів ПриватБанку поскаржився, що банк видав кредит на його ім'я зовсім чужому чоловіку, який скористався вкраденим у нього паспортом.

Головне