Чимало клієнтів ПриватБанку почали скаржитися, що банк зрізає їм кредитні ліміти. Причому, як стверджують вони самі, до зниження кредитних лімітів банк вдається безпідставно. ПриватБанк відповів на претензії клієнтів.
Листування між скривдженими клієнтами та службою підтримки банку, як завжди, розгорнулося на полях порталу minfin.
ПриватБанк став зрізати кредитні ліміти абсолютно без причин, стверджують скривджені клієнти. Адже за багато років обслуговування в цьому банку вони не мали прострочених платежів, невиплачених боргів і взагалі мали підстави сподіватися на партнерські відносини з фінустановою. Натомість ПриватБанк, навіть не попередивши, зрізав їм кредитні ліміти.
Зокрема клієнт під ніком Lii пише, що йому знизили кредитний ліміт у 10 разів. Причому клієнт дізнався про цей прикрій факт випадково, жодного попередження з боку танка не було. На "гарячій лінії" ПриватБанку клієнт не отримав чіткої відповіді про причину такого жесту. Говорять лише, що так вирішив кредитний відділ.
"Хіба можна в односторонньому порядку змінювати ліміт, який було встановлено ще кілька років тому, і клієнт банку не має довгострокового боргу? Тим більше під час війни так знущатися з клієнтів... Я міг би ще зрозуміти, якби кредитний ліміт зменшили на початку війни. Але зараз минуло 9 місяців, люди якось намагаються жити. І кредитні гроші допомагають купити поїсти. І якщо у клієнта банку немає боргу, то чому йому знижують ліміт у 10 разів???", - звертається до банку Lii, який, за його словами, є клієнтом ПриватБанку з перших днів його існування.
В аналогічній ситуації опинився й інший клієнт банку, зареєстрований на порталі як vldm72. Його стаж обслуговування у ПриватБанку також вимірюється не одним роком.
"Я є клієнтом банку вже 16 років. Це перший і єдиний банк, клієнтом якого я став. Там же відкрито рахунки фоп, там же картки для виплат і допомоги. Весь час активно користувався всіма послугами банку. Ніколи не було штрафів, прострочок. Більшість операцій з фінансами проводив через онлайн-банкінг", - пише vldm72.
При цьому інші банки неодноразово намагалися спокусити сумлінного клієнта своїми пропозиціями, але він незмінно відмовляв, оскільки звик до ПриватБанку, і його все влаштовувало в обслуговуванні.
"Як же я помилявся, коли складав яйця в один кошик. Пару днів тому мені знизили кредитний ліміт, до 5 тис. Для мене, це все одно, що нічого. Прощавай приват, всі карти закрив. Попереду перевести обслуговування іншими картами в інший банк. Війна розставляє все по місцях, і прислів'я старий друг, краще за нових двох, це не про вас", - резюмує vldm72.
Приватбанк дав відповіді на претензії клієнтів. Вони майже ідентичні. Банк пише, що кредитний ліміт - змінна величина, яка може як скорочуватися, так і зростати. Крім того, у відповідях пишуть, що при зміні суми кредитного ліміту абсолютно відсутній людський фактор: так вирішила комп'ютерна програма.
"Банк приймає рішення про розмір кредитного ліміту та його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників. На нього можуть впливати: кредитна історія, наявність депозитів та інші фактори", - роз'яснили у відповіді ПриватБанку.
Клієнтам не повідомляють про ухвалені зміни з тієї ж причини: ці рішення ухвалює не людина.
"Система працює автономно на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях показників. Щоби збільшити ліміт, продовжуйте користуватися послугами банку, особливо картою Універсальної", - порадили клієнту.
Нагадаємо, ПриватБанк масово блокує картки клієнтів при покупках в інтернеті на великі суми.