Клієнти ПриватБанку стали скаржитися, що банк заблокував деякі рахунки, і вони тепер не можуть зняти готівку з карток. Через це у них виникли проблеми.
Про те, що сталося, стало відомо із публікації на порталі minfin.
Зокрема, клієнтка під ніком Artem20233 скаржиться, що ПриватБанк заблокував зняття готівки з двох карток, якими вона користувалася. Жінка перебуває за кордоном, і за гроші з цих карток вона там оплачувала орендоване житло. Тепер же, через блокування карток, вона втратила таку можливість.
"Цікаво, чому приватбанк блокує зняття готівки за кордоном. Я знімала з карти мами та мого хлопця гроші за допомогою гаманця на айфоні. Як їм заблокували картку на зняття за кордоном. Мало що ліміти на зняття, так ще й блокують. А як за житло платити у чужій країні? Чи ви думаєте, що за гривню можна оплатити?", - емоційно описала українка те, що сталося.
У відповіді служби підтримки ПриватБанку зазначають, що відповідно до умов та правил надання банківських послуг, клієнт банку не має права передавати картки банку, а також повідомляти пін-коди, паролі від інтернет-банкінгу, а також одноразові паролі та інші банківські таємниці третім особам.
"У ситуації, якщо треті особи надали вам свої картки і паролі до них, банк має право обмежити дані картки та операції з них з міркувань безпеки, адже операції в такому випадку здійснюються не власником картки", - йдеться у відповіді банку.
Але все ж таки, з цієї ситуації є вихід. Якщо власник картки не проти, щоб його заощадженнями користувалася третя особа, він може оформити картку за дорученням.
"Якщо власник картки хоче надати доступ до свого рахунку іншій людині, є можливість оформлення картки за довіреністю, яка буде видана на ім'я довіреної особи та прив'язана до рахунку довірителя", - порадили у ПриватБанку.