Клієнтка поскаржилася на ПриватБанк, що він зняв з її картки кредитний ліміт, який був на ній. Причому, зробив це без попереднього повідомлення. У Приватбанку роз'яснили, чому так відбувається.
Мешканка Новоград-Волинського пише, що тиждень тому їй прийшло повідомлення, вже по факту, що ПриватБанк переглянув її кредитний ліміт, і тепер у неї на кредитній карті грошей немає. Навіть більше, кредитка пішла в "мінус" на 4500 гривень. А між іншим, їй до зарплати залишалася ще цілий тиждень, і вона розраховувала "перебитися" грошима з кредитки.
При цьому клієнтка визнає, що не завжди була акуратна в розрахунках із банком, а також визнає за банком право на такі кроки. Однак її роздратувало, що ПриватБанк зробив це без попередження, а вона дуже розраховувала на ці гроші.
"Зрозуміло, це кредитні гроші і борг треба погашати, так що моє невдоволення полягає в тому, що вони не попередили хоча б за тиждень про те, що збираються зробити з мене" мінусового "боржника", - пише клієнтка.
Жінка також повідомляє, що кредит вже закрила, проте осад від такого "партнерства" у неї залишився. При цьому вона пише, що вона не єдина, хто опинився в такому становищі. Під час карантину подібне сталося і з декількома її знайомими.
"Під час карантину у кількох моїх знайомих те ж саме сталося. У кого 2-3 тис. Грн, а у кого 17 тисяч. Так різко підставляти своїх клієнтів просто свинство", - зауважує клієнтка.
"Рекомендуємо вам вчасно погашати заборгованість як у нашому банку, так і в інших фінансових установах. У такому випадку, шанси на отримання бажаної вами суми кредитних коштів значно збільшаться", - радить ПриватБанк своїй клієнтці.
Нагадаємо, клієнти "ПриватБанку" скаржаться на термінали, що "з'їдають" гроші. Термінали зависають і не зараховують одну або кілька банкнот із поповнення. А домогтися своїх грошей назад буває дуже важко.