ПриватБанк дав поради своїм клієнтам, як протистояти телефонним аферистам, що намагаються розжитися грошима з їх банківських карток. Методи шахраїв, які орудують в інтернеті, стають все витонченішими, і недосвідченим користувачам карток усе важче протистояти "ввічливим" голосам з телефону, які представляються банкірами.
Перш за все, ніколи і нікому не розголошуйте своїх банківських таємниць. Банкіри ніколи не будуть випитувати їх у вас, їм це ні до чого. А якщо хтось буде випитувати у вас щось подібне, це відразу повинно вас насторожити. Ні в якому разі не передавайте стороннім особам код CVV2 картки.
Перевірте також свої підписки в магазинах додатків Google Play і App Store. Можливо, у них вже скінчився випробувальний строк, який надавався безкоштовно, проте за підписку з вас автоматично продовжують знімати гроші. Якщо вона вам не потрібна, призупиніть її.
Для покупок в Інтернеті краще завести окрему карту
Якщо ви часто робите покупки в інтернеті, то краще здійснювати платіж з окремої карти, а не з тієї, на якій у вас зберігаються основні заощадження. Поповнюйте її перед тим, як зробити покупку, а решту часу тримайте з мінімальною сумою на рахунку. Крім того, на цій карті, як і на основний, можна встановити ліміт на інтернет-покупки. Якщо вам його потрібно буде збільшити, то можна це зробити у кілька кліків, а решту часу нехай буде обмеження.
Якщо у вас виникли сумніви і підозри, що хтось намагається проникнути у вашу карту, її в будь-який момент можна заблокувати через Приват24 або, звернувшись до служби підтримки ПриватБанку. Також можна зателефонувати на безкоштовну лінію клієнтської підтримки 3700 чи звернутися за допомогою в онлайн-чат.
Нагадаємо, клієнти скаржаться, що ПриватБанк зрізає їм кредитні ліміти. ПриватБанк відповідає, що має право це робити, якщо клієнт не дотримується графіку платежів.