Today.ua

ПриватБанк попередив своїх клієнтів про масове блокування платіжних карток

ПриватБанк найближчим часом має намір заблокувати багато карток своїх клієнтів. Причому це блокування не буде пов'язане ні з підозрілими грошовими переказами, ні з перевищенням лімітів на перекази, ні з іншими рухами платіжної картки.

Навпаки, блокувати мають намір картки, за якими немає жодних рухів коштів вже тривалий час. Причому ПриватБанку байдуже, що термін дії платіжної картки клієнта ще далекий до завершення. Він вимагає, щоби з картки робилися платежі та переказувались гроші. Інакше - він перестане цю картку обслуговувати, фактично – заблокує.

Банк попереджає про це своїх клієнтів у телефонних дзвінках. На такі дзвінки від операторів ПриватБанку скаржаться багато клієнтів. Зокрема, чоловік, який підписався на порталі minfin як realzhigan, поскаржився, що вже неодноразово отримував такі дзвінки.

"Надходять дзвінки від оператора ПБ, в яких повідомляють, що давно не було руху по карті і, якщо протягом місяця не провести будь-який платіж, банк не гарантує, що картка буде продовжувати обслуговуватися (строк дії картки, що залишився, ще довгий, у всякому випадку, перевищує місяць). На питання, на якій підставі, лунає відповідь, що банк не гарантує, що карта продовжуватиме обслуговуватися, якщо по ній не буде руху коштів. І так по колу", - пише клієнт.

При цьому realzhigan вже не раз розповідав оператору, що не має наміру розривати договірні відносини з банком та відмовлятися від його послуг. Просто він тимчасово не користується своєю карткою, але в цьому немає нічого протизаконного. Однак йому відповідають: потрібно, щоб горезвісна моніторингова система зафіксувала рух коштів на карті.

"На закономірне питання, де можна ознайомитися з інформацією про зазначені обмеження, відповідь - такої інформації ніде немає. Чистої води шантаж. Так не ведеться бізнес. Потрібна реакція регулятора", - робить висновок realzhigan.

Приватбанк відреагував на скаргу свого клієнта. Причому, зважаючи на лаконічну реакцію банку, realzhigan абсолютно правий: вимоги банку щодо переказу грошей з картки абсолютно безпідставні.

"Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно цієї ситуації. За результатом вам зателефонуємо", - відповіли з банку.

Нагадаємо, клієнти ПриватБанку масово скаржаться, що з їхніх карт ночами зникають великі суми грошей. Причому кошти знімають малими сумами, проводячи кілька десятків, а то й сотень переказів поспіль. При цьому моніторингова система банку не реагує на такі дії шахраїв.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ