ПриватБанк вигадав хитромудрий хід, за допомогою якого можна змусити клієнта активніше витрачати гроші зі своєї кредитки. В результаті, клієнт буде винен банку більше грошей за відсотками.
На таку маленьку, але дуже прикру, хитрість співробітників ПриватБанку поскаржився на порталі minfin клієнт цієї фінустанови під ніком Vasyl1976.
Чоловік розповів, що йому 29 жовтня (тут важлива дата) зателефонували з ПриватБанку та запропонували взяти участь у вигідній акції "5% повернення коштів на витрату кредитних грошей із картки "Універсальна".
Клієнт прикинув, що якраз уже встиг взяти якусь суму із кредитних коштів та роздумував, чи не взяти грошей із кредитки ще. А тут якраз вчасно нагодилась акція з такою привабливою пропозицією.Співробітник банку пояснив, що акція діє місяць, але чи буде продовжена, вони не знають. Клієнт погодився на такі умови: попереду ще був цілий листопад. Але подальшого розвитку подій він не передбачав
"На початку листопада приходять близько 70 гривень, і все на цьому. Хоча кошти витрачаю — повернення обіцяних 5 відсотків немає. Телефоную, цікавлюся. Після розгляду з'ясовується, що так, акція на місяць, ось тільки — на жовтень і вона 31-го жовтня скінчилася. Тобто 29-го її підключили, а 31-го вона закінчилася. Місячна акція. За два дні", - розповів Vasyl1976.
"Ну так, адже якби запропонували місячну акцію на місяць, то довелося б цілий місяць 5% повертати, а так начебто і акцію зробили, і клієнта облагодіяли, і особливо нічого повертати не треба. Вкрай негативне враження", - поділився своїми думками клієнт.
Відповідь із ПриватБанку не забарилася.
"Доброго дня! Дякую за ваше зауваження. Ми передали інформацію колегам, щоб уникнути подібної ситуації у майбутньому", - дипломатично відповів ПриватБанк.
Нагадаємо, ПриватБанк попередив українців щодо шахраїв, які від його імені стали телефонувати українцям, пропонуючи надати реквізити своїх банківських карток для зарахування грошей за вакцинацію.