ПриватБанк вигадав хитромудрий хід, за допомогою якого можна змусити клієнта активніше витрачати гроші зі своєї кредитки. В результаті, клієнт буде винен банку більше грошей за відсотками.
На таку маленьку, але дуже прикру, хитрість співробітників ПриватБанку поскаржився на порталі minfin клієнт цієї фінустанови під ніком Vasyl1976.
Чоловік розповів, що йому 29 жовтня (тут важлива дата) зателефонували з ПриватБанку та запропонували взяти участь у вигідній акції "5% повернення коштів на витрату кредитних грошей із картки "Універсальна".
Клієнт прикинув, що якраз уже встиг взяти якусь суму із кредитних коштів та роздумував, чи не взяти грошей із кредитки ще. А тут якраз вчасно нагодилась акція з такою привабливою пропозицією.Співробітник банку пояснив, що акція діє місяць, але чи буде продовжена, вони не знають. Клієнт погодився на такі умови: попереду ще був цілий листопад. Але подальшого розвитку подій він не передбачав
Популярні зараз
Військовий аналітик помітив цікаву деталь у новому відео Путіна: “Не може поворухнути руками“
Україна значно випередила Європу в затратах на оренду житла, - ЛУН
"На початку листопада приходять близько 70 гривень, і все на цьому. Хоча кошти витрачаю — повернення обіцяних 5 відсотків немає. Телефоную, цікавлюся. Після розгляду з'ясовується, що так, акція на місяць, ось тільки — на жовтень і вона 31-го жовтня скінчилася. Тобто 29-го її підключили, а 31-го вона закінчилася. Місячна акція. За два дні", - розповів Vasyl1976.
Найімовірніше, чоловік і без акції продовжував би брати гроші з кредитки, однак, пам'ятаючи про акцію, він робив це набагато охочіше. Адже знав, що частину грошей ПриватБанк йому поверне. А насправді вийшло зовсім не так. ПриватБанк просто заохотив клієнта на зайві витрати. І, природно, тепер той має повернути йому більше грошей за відсотками.
"Ну так, адже якби запропонували місячну акцію на місяць, то довелося б цілий місяць 5% повертати, а так начебто і акцію зробили, і клієнта облагодіяли, і особливо нічого повертати не треба. Вкрай негативне враження", - поділився своїми думками клієнт.
Відповідь із ПриватБанку не забарилася.
"Доброго дня! Дякую за ваше зауваження. Ми передали інформацію колегам, щоб уникнути подібної ситуації у майбутньому", - дипломатично відповів ПриватБанк.
Фактично, банк ніяк не відреагував на маленьку хитрість, до якої вдався його співробітник, щоби "розкрутити" клієнта на зайву витрату кредитних грошей. Звичайно, у цій ситуації можна сказати, що клієнт і сам винен: не брав би грошей із кредитки, то й боргів не було би. Проте, якби Приватбанк не нав'язав йому свою фактично прострочену акцію, то він би ще сто разів подумав, чи потрібно йому знімати гроші з кредитної картки.
Нагадаємо, ПриватБанк попередив українців щодо шахраїв, які від його імені стали телефонувати українцям, пропонуючи надати реквізити своїх банківських карток для зарахування грошей за вакцинацію.