ПриватБанк підказав своїм клієнтам, як можна заощадити на комунальних платежах, щоб не сплачувати більшу комісію за кожен грошовий переказ.
На порталі minfin з'явилася скарга однієї з клієнток, яка розраховувалася в ПриватБанку за електрику, і при цьому з неї зняли велику комісію за цей платіж. Жінка була неприємно здивована сумою комісії.
"Мені не зрозуміло за що з мене зняли такий великий відсоток з моїх особистих коштів за оплату електроенергії, мені це дуже не приємно, Намагаюся зв'язатися щоб з'ясувати і ніхто мені не відповідає, ось платіж Одержувач: Запоріжжяелектропостачання, -2 003.54 грн комісія 39.29 грн" , - написала жінка.
ПриватБанк не забарився відповісти клієнтці на її питання. Там пояснили, що розмір комісії залежить від умов договору з одержувачем. При цьому клієнтам ПриватБанку вигідно користуватися при комунальних розрахунках сервісом Приват24. Там комісія мінімальна.
Популярні зараз
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
"Ми радимо використовувати безпосередньо даний канал для оплати комунальних та інших послуг", - відповіли їй з ПриватБанку.
А в коментарях до її публікації ще один користувач під ніком Toxa David, який, судячи з усього, дуже непогано орієнтується в тарифікації банківських послуг, відповів, що така висока комісія могла вийти з кількох причин.
Чому комісія могла виявитися вищою за очікувану:
- помилка в розрахунку комісії;
- не вказано спосіб внесення платежу (через Приват24, касу банку, термінал, інтернет на сайті "Запоріжжяелектропостачання");
- можливо, платіж здійснювався з кредитних коштів (тоді там відсоток комісії вище);
- оплата могла бути з картки іншого банку через Приват24;
- якщо клієнт ПриватБанку не був ідентифікований при внесенні платежу, то платиться +15 гривень за додаткову операцію ідентифікації;
- крім того, розмір комісії може відрізнятися від стандартної і залежить від умов договору з одержувачем.
Нагадаємо, ПриватБанк без причин обнуляє клієнтам ліміти на оплату частинами. При цьому в банку відповідають, що такі питання не вирішуються "в ручному режимі", а автоматично.