ПриватБанк “переїхав“ до Європи: які зміни чекають на українських клієнтів банку

Автор: Марченко Любов

Приватбанк переніс свої центри обробки даних (ЦОД) на територію Євросоюзу. Таким переїздом банк убезпечив свої дата-центри від можливого фізичного знищення під час війни. Таким чином, гроші клієнтів будуть надійніше захищені. Перебоїв у роботі ПриватБанку більше не передбачається. Команда спеціалістів банку за короткий проміжок часу виконала титанічну роботу.

ПриватБанк “переїхав“ до Європи: які зміни чекають на українських клієнтів банку - today.ua

Про це повідомив член наглядової ради банку Роман Сульжик.

Перенесення ЦОД українських банків за кордон стало можливим завдяки розпорядженню НБУ, яке дозволило українським банкам зберігати клієнтські дані за кордоном. Такий дозвіл діятиме до закінчення воєнного стану і ще два роки по тому.

В результаті виконаної роботи, фахівці ПриватБанку перенесли до Європи 3500 банківських серверів. Крім того, було завантажено в хмарне сховище понад 4 петабайти клієнтських даних і транзакцій. Було також перенесено понад 270 програмних додатків. ПриватБанк “переїхав“ до Європи: які зміни чекають на українських клієнтів банкуРоман Сульжик каже, що у звичайний, мирний час для такої титанічної роботи знадобилось би близько півтора року. Проте зараз, у воєнний час, фахівці ПриватБанку впоралися з цим завданням за 45 діб.

Популярні зараз

Держава призначила літнім українцям 900 гривень щомісячної доплати до пенсії

Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ

Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину

Лавров назвав місто, яке є пріоритетною ціллю для російських окупантів

До речі, технологічні паузи та перебої у роботі банку, на які останнім часом скаржилися клієнти, були пов'язані саме з цим перенесенням обладнання та налагодженням його роботи. Фахівці ПриватБанку обіцяють, що більше перебоїв не буде.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Ми дуже пишаємось нашою ІТ-командою, яка проробила титанічну роботу, щоб убезпечити доступ клієнтів до фінансових послуг. Для порівняння: обсяг реалізованих нами робіт для проектів такого масштабу в "нормальному" проектному ІТ-циклі зазвичай займає 1,5 роки і більше" , - зазначили у ПриватБанку.

Нагадаємо, ПриватБанк пообіцяв повернути своїм клієнтам усі гроші, які були помилково списані з їхніх карток під час збою обладнання, що стався 23 квітня.