ПриватБанк не може пояснити, яким чином і куди із зарплатної картки клієнта пропадають гроші. Упродовж тижня з картки "випарувалося" майже тисячу гривень. У банку, ще до вихідних, пообіцяли розібратися в ситуації, але поки відповіді немає.
Клієнт, який написав під ніком frezzerr76, розповів, що протягом тижня у нього з картки ПриватБанку пропадають гроші.
"На карті було 200 гривень, на наступний день стало мінус 130 гривень, подзвонив у приват сказали що чекай добу, через добу гроші так і не повернулися, поповнив карту, було 300 гривень, на рахунку стало мінус 202 гривні", - розповів frezzerr76.
Чоловік дивується, як взагалі на цій картці міг утворитися борг. Адже картка зарплатна, а, отже, на ній сум зі знаком "мінус" взагалі не може бути.
При цьому, після двох незрозумілих списань грошей зі своєї карти, він навіщось знову поповнив свій рахунок.
"Сьогодні було на карті 530 гривень, розраховуються в магазині, недостатньо, на балансі 30 гривень, в транзакціях є операція на поповнення 500 гривень, ніяких транзакцій списань, 500 гривень випарувалися і залишилося 30 гривень на карті", - описав подальший хід подій клієнт ПриватБанку .
Свою історію пропаж із карти він виклав на порталі minfin ще 21 серпня. Наступного дня йому з банку повідомили, що розбираються в ситуації і дадуть відповідь, однак поки більш нічого від ПриватБанку не чути.
Щоправда, техпідтримка банку пообіцяла, що протягом 11 днів гроші йому на рахунок повернуться.
При цьому інші клієнти банку припустили, що стався звичайний збій програмного забезпечення, які останнім часом трапляються в цій фінустанові нерідко. А ще хтось припустив, що це "магія від ПриватБанку": гроші були і випарувалися.
Нагадаємо, в ПриватБанку пояснили, чому вони змінюють пін-коди деяким своїм клієнтам без попередження.