Today.ua

ПриватБанк ділиться персональними даними клієнтів із колекторами: люди звинувачують банкірів

ПріватБанк ділиться з третіми особами конфіденційною інформацією про своїх клієнтів. Українці дедалі частіше скаржаться, що банк "зливає" їхні персональні дані третім особам, включаючи колекторів.

Такі скарги нерідко з'являються на порталі minfin. Зокрема, клієнтка під ніком msrina202121 написала скаргу (доволі сумбурну, - авт.) про те, що банк передав інформацію про неї фінансовим організаціям, які оформили на неї мікрокредити. А тепер, користуючись її персональними даними, ці МФО їй телефонують і погрожують, вимагаючи повернути гроші, яких жінка не брала.

"Приватбанк передає або продає, не знаю точно, інформацію про клієнта мікрофінансовим організаціям, хіба так можна, поширювати інформацію про клієнтів? Втратила паспорт, на мене набрали кредитів в МФО, я про них не знала, але завдяки ПриватБанку дізналася, після того як вони здали інформацію, почали мені дзвонити і діставати МФО, написала заяву в поліцію! Ще буду писати заяву на приватбанк за поширення конфіденційної інформації, дістали! ", - пише обурена клієнтка.

ПриватБанк, у свою чергу, відповів клієнтці, що він ніколи не передає дані своїх клієнтів третім особам. Крім того, банк постійно вдосконалює своє технічне і програмне забезпечення для того, щоби краще захистити дані клієнтів та їхні гроші. При цьому в окремих випадках, передбачених законом, ПриватБанк зобов'язаний передати персональні дані свого клієнта. Однак це не стосується тих випадків, про які пише обурена клієнтка.

"Приватбанк не передає персональні дані клієнтів третім особам за винятком випадків, передбачених законодавством. У банку працює комплекс технічних і програмних засобів, які спрямовані на захист ваших даних і грошей. Нами постійно проводиться їх модернізація та оновлення, що дозволяє забезпечити високий рівень захищеності", - написали у відповіді банку.

При цьому в коментарях до цієї публікації інші користувачі написали, що жінка взагалі безпідставно звинувачує ПриватБанк. Адже її телефон могли дізнатися і з інших баз даних. Проте, деякі клієнти все ж мають намір відмовитися від послуг ПриватБанку. Люди скаржаться на подвійне списання грошей, а також на те, що, незважаючи на неодноразово надану інформацію щодо походження грошей, ПриватБанк все одно постійно блокує їм рахунки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ