ПриватБанк змусив добряче понервувати свої клієнтів: його Приват24 став недоступний. Клієнти не змогли скористатися онлайн-банкінгом. При спробі увійти в свій аккаунт вони отримували помилку 500 Internal Server Error.
Така помилка вказує, що сервер раптом зіткнувся з проблемою, яка виявилася для нього нездоланною.
При цьому користувачі мобільного інтернет-банкінгу нічого подібного не помітили: у них вхід здійснювався просто, як і раніше. Тобто, мобільний додаток Приват24 працював, як годинник.
Тим часом, у самому ПриватБанку прокоментували ситуацію. Вони сказали, що ніяких технічних труднощів зі входом в систему вже немає. А в службі клієнтської підтримки банку порадили почистити куки і кеш у браузері. А після того, як це зробили, слід спробувати увійти ще раз. Нова спроба повинна виявитися вдалою.
Про причини тимчасового збою в роботі Приват24 в банку говорити не стали. Однак можна припустити, що це якось пов'язано із масштабними технічними роботами, які проводилися банком в ніч із 3 на 4 вересня. Тоді абонентів заздалегідь попереджали, що вночі кілька годин поспіль онлайн-сервіс буде недоступний.