Державний Ощадбанк, який нещодавно був абсолютним лідером за кількістю відділень в Україні, за рік здав свої позиції за цим показником. Його клієнтам потрібно врахувати, що багато відділень, які раніше працювали, тепер можуть бути зачинені.
Про це стало відомо зі щорічного рейтингу банків, опублікованого Нацбанком України.
За минулий рік майже всі банки, які працюють в Україні, скоротили свої відділення. Загалом за рік перестало працювати 1349 відділень банків. Однак саме Ощадбанк, який раніше мав найрозгалуженішу мережу філій, став лідером за кількістю скорочень. За рік в Україні стало на 420 відділень цього банку менше. Тобто майже третина відділень, які були закриті в Україні у 2022 році, припали на частку Ощадбанку.
Так, якщо на 1 січня 2022 року в країні налічувалося 1602 відділення Ощадбанку, то вже на 1 січня 2023 року їх залишилося 1182. Таким чином, у лідери за кількістю відділень вийшов ПриватБанк. Він також закрив минулого року 287 своїх відділень, але все ж таки у нього до початку 2023 року залишилося ще 1210.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
До речі, саме ПриватБанк та Ощадбанк йдуть у лідерах списку за кількістю працюючих відділень із великим відривом від інших банків. Райффайзен Банк, що розташувався на третій позиції, зберіг на 1 січня 2023 року лише 350 своїх відділень, віддавши "в жертву" 2022 року 42 відділення.
Втім, для деяких банків важкий 2022 рік не обійшовся лише скороченням відділень. Деякі філії скоротилися через те, що самі банки канули в небуття. З цієї причини перестало існувати 301 відділення. У тому числі закрилися відділення:
- Мегабанку – 153;
- Ощадбанку – 85;
- банку "Січ" – 62;
- Промінвестбанку – 1.
Таким чином, практично всі українські банки, включаючи Ощадбанк, були змушені скоротити мережу своїх відділень в Україні. Почасти у цьому винна війна. Однак справа не лише у війні. Банки йдуть шляхом скорочення "живих" підрозділів також через те, що дедалі більше українців воліють за краще користуватися інтернет-банкінгом. Тому банкам немає сенсу і нерентабельно утримувати великий персонал у своїх відділеннях. Отже, мережа банківських філій неминуче скорочуватиметься. А клієнтам Ощадбанку, як і інших банків, які звикли спілкуватися з "живим" працівником фінустанови, доведеться або освоювати інтернет-банкінг, або вистоювати довгі черги у відділеннях, які ще працюють.