Французький рітейлер Auchan, схоже, не має наміру відмовлятися від російського ринку. Ба більше, через місяць після гучних викриттів та скандалу, пов'язаного зі спонсоруванням російських військових, Auchan заявив, що відкриває в Росії нову мережу магазинів. По суті, після цього його присутність на російському ринку подвоїться.
Про це написало агентство Reuters, посилаючись на заяву компанії Auchan Retail Russia.
З початком повномасштабної війни в Україні більшість міжнародних компаній пішли з російського ринку. Однак Auchan там залишився. При цьому він продовжує торгувати, як на російському, так і на українському ринку, намагаючись усіх переконати, що в його діях немає ніякої упередженості – лише комерційний інтерес.
Скандал розгорівся в середині лютого 2023 року після того, як у виданнях The Insider, Le Monde та Bellingcat були опубліковані результати розслідувань, які виявили, що Auchan під виглядом гуманітарної допомоги спонсорує російських військових. Причому, рітейлер постачав армії агресора як продукти, так і промислові товари, необхідні для повсякденного використання. Після цього Auchan зарахували до списку міжнародних спонсорів війни.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Втім, навіть після резонансного викриття Auchan не пішов ні з українського, ні з російського ринків, продовжуючи отримувати прибуток з обох ворогуючих сторін. При цьому в українському представництві компанії замінили генерального директора, поставивши на цю посаду замість угорки українку.
І тепер стало відомо, що Auchan розширює свою присутність на російському ринку. Йдеться про фактичне подвоєння кількості супермаркетів цього рітейлера. В офіційній інформації йдеться про те, що в асортименті нових супермаркетів "Мій Ашан" буде близько 900 найменувань продукції. Причому 90% цих товарів будуть продовольчими продуктами власного бренду Auchan.
Рітейлер осідлав свого улюбленого коника і стверджує, що в його діях немає жодної політики – лише комерційний інтерес. При цьому керівництво компанії заявляє, що його основна ціль у РФ – забезпечення росіян якісним продовольством за доступними цінами. Отже гроші, схоже, таки справді не пахнуть. Від слова зовсім.
Нагадаємо, як стверджує голова комітету з фінансів, податкової та митної політики Данило Гетьманцев, видворити Auchan з українського ринку було би дуже просто. Однак українці при цьому більше втратять, аніж здобудуть.