Покупець відсудив у супермаркету АТБ у Харкові компенсацію за збитки, заподіяні його здоров'ю. Супермаркет за рішенням суду був змушений виплатити йому 26 тисяч гривень компенсації фізичної і моральної шкоди.
Приводом для судового позову до АТБ став минулорічний випадок, коли відвідувач магазину впав під час виходу з супермаркету, послизнувшись на неприбраному снігу. Внаслідок падіння, чоловік отримав перелом стегнової кістки і був змушений провести тривалий термін на лікарняному, а також витратитись на лікування.
Розглянувши позовну заяву, суд дійшов висновку, що адміністрація торговельного закладу мала подбати про безпеку покупців. Однак це не було зроблено, через що в самому магазині була слизька підлога, а на виході з нього - сходи.
За словами експерта у питаннях захисту прав споживачів Максима Несміянова, справді є випадки, коли покупці можуть довести свою правоту у суді і отримати компенсацію від торговців за неякісний сервіс. Щоправда, в деяких випадках довести провину магазину доволі важко. Наприклад, якщо покупець отруївся неякісним товаром, купленим у магазині. За таких обставин можна щось довести, якщо було кілька випадків отруєння приблизно в один і той самий час.
А ось, якщо покупця обрахували на касі, або ціна товару на полиці не співпадає з ціною на касі, тоді покупець має всі шанси виграти справу.
Отже, випадок у Харкові показав: якщо відстоювати свої права, то можна їх відстояти навіть у нерівній сутичці з таким колосом, як АТБ.
Нагадаємо, мережа АТБ відмовилася від реалізації продукції кондитерської фабрики Roshen. Кажуть, що керівництво Roshen не змогло домовитися з керівництвом АТБ про взаємовигідні умови співпраці. При цьому у самій торговій мережі цю обставину не коментують.