Ощадбанк ініціює перевипуск карт своїї клієнтів, навіть якщо термін їхньої дії ще не минув. Чимало українців не розуміють, чому банк змушує їх до такого кроку. На сайті Мінфіну з'явилися відгуки клієнтів, які зіткнулися із подібною проблемою.
Одному з клієнтів у додатку Ощад24 надійшло повідомлення про необхідність заміни картки, незважаючи на те, що термін її придатності спливає у 2026 році. Чоловік пішов розбиратися у відділення фінустанови.
"Вранці відкрив додаток, дивлюся, а там на одній карті нульовий баланс і повідомлення, що термін дії картки минув, карта готується до закриття і послуги по ній недоступні. На хвилину, термін дії до 2026 року! Дзвінок оператору, від нього у відділення, воно ініціювало перевипуск карти (з чого би це?)", - написав у відгуку клієнт.
У банку співробітник пояснив чоловікові, що карткою поки що можна користуватися, незважаючи на інформацію в додатку щодо нульового балансу. Просто стався збій програми.
Щоб перевірити, що співробітник Ощадбанку каже правду, чоловік відправив із іншого рахунку 15 грн на заблоковану картку. Транзакція пройшла вдало. Проте зворотну операцію провести неможливо, оскільки у додатку вказується, що сума має бути не менше ніж 1 грн. Хоча Олександр кілька разів запроваджував суму з трьома нулями.
У відділенні банку чоловік дізнався, що заміну картку ініціювала відділення Ощадбанку, яке він найчастіше відвідував.
"Дзвоню туди. Там одразу відповідь: Беріть паспорт і к нам, по телефону ні-ні! На таку пропозицію було отримано відповідь, що якщо я прийду, то... І вона погодилася по телефону! Назвав номер картки, і одержав відповідь, що так , дійсно, заявка на заміну надійшла з відділення, карта заблокована і чекає перевипуску, через 2 тижні буде готова Заявка від сьогоднішнього числа Запитує, ви були сьогодні в відділенні, кажу НІ, сьогодні, ні вчора, ні… не , мовляв, дивно, без вас ніхто не може її перевипускати та замовляти таку послугу", - розповів чоловік.
Чоловікові сказали чекати до двох тижнів, за цей час звернення опрацюють і карту можна буде забрати. Що найбільше вразило клієнта, то це те, що банк вирішив перевипустити картку без згоди клієнта, а ще те, що йому сказали їхати за новою картою до відділення, яке знаходиться на іншому кінці міста, і яке вони жодного разу в житті не відвідували. .
Раніше повідомлялося, що Ощадбанк припинив надавати їм одну із затребуваних послуг пенсіонерам.