Today.ua

Ощадбанк видає киянам карти, за якими неможливо розплатитися в транспорті

Ощадбанк видає карти, які "не працюють" у транспорті. На них не реагують валідатори, і в людей виникають проблеми з оплатою проїзду.

На погану якість карти киянина, виданої Ощадбанком, поскаржилася столична пенсіонерка, яка опублікувала відгук на порталі minfin. Жінка, яка зробила публікацію, очевидно, під номером свого телефону, розповідає про свої поневіряння з картою киянина.

Вийшовши на пенсію, вона звернулася в Ощадбанк, щоб оформити собі картку киянина. Ощадбанк тут же попутно нав'язав їй і інші послуги.

"Типова процедура. Сказали, що потрібно обов'язково робити спільну карту. Є карта для виплат пенсії та карта киянина два в одному. Що по-іншому не можна. Вліпили кредитку. Інакше Карта не запрацює. Як потім виявилося, це неправда. Пенсію з пошти перевели на цю карту. Ну, не смертельно, але карта киянина була активна, все нормально ", - розповіла пенсіонерка.

Але так було лише в перші дні "життя" нової карти від Ощадбанку. Незабаром після цього шматок пластика показав свій норов. На карту перестали реагувати валідатори у громадському транспорті.

"Перестала реагувати на валідатори. Спочатку в метро, а потім і в наземному транспорті", - ділиться своєю проблемою жінка.

Жінка пішла зі скаргою в банк, в те відділення, де їй видали карту, і отримала феєричну відповідь на свою скаргу.

"Так буває", - філософськи відповіли їй в банку. "Але ж не завжди !!! Складалося враження, що прикладала до валідатора календарик", - обурюється клієнтка банку.

Працівники метро сказали їй, що картка просто розмагнітилася. Зрештою, страждальниці вдалося випустити собі нову карту киянина - вже в іншому відділенні Ощадбанку. Цього разу жінці вже розділили карту киянина і карту для виплат, тобто дали дві картки.

Однак за цю нову їй довелося вже заплатити 50 гривень. В українських пенсіонерів доходи зазвичай невеликі, і 50 гривень для них - теж гроші.

"Це якщо я буду міняти їх щомісяця, то яка вигода? І з чого ці картки роблять ??? При мені три людини з такою ж проблемою. Картки просто не реагують", - справедливо зауважила жінка.

З Ощадбанку клієнтці відповіли, що техпідтримкою карти киянина займається КП "ГІОЦ" і порадили в разі ускладнень звертатися саме туди. Хоча можна поскаржитись і в сам Ощадбанк. Нагадаємо, клієнти також скаржаться, що в Ощадбанку виникла проблема з видачею пенсійних посвідчень.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ