Ощадбанк обурив свого клієнта комісійними за виплату заробітної плати. Клієнт каже, що з нього взяли комісію за візит до каси. Причому зробили це без попередження.
На жадібність Ощадбанку поскаржився на порталі minfin клієнт під ніком Boris66.
Причому у преамбулі до своєї претензії чоловік розповів, що, наприклад, ПриватБанк більше орієнтований на клієнта. Одного разу він через термінал ПриватБанку помилково відправив гроші не на той рахунок. Банк швидко відреагував на його дзвінок і незабаром гроші йому повернули. А от Ощадбанк у такій клієнтоорієнтованості "запідозрити" неможливо, нарікає чоловік.
"Зокрема, умови їхнього тарифу Зарплатний свідчать про те, що цей банк радий бачити у себе клієнта не більше двох разів на місяць. Якщо клієнт "припреться" до банку третій раз на місяць, з нього знімуть комісію. Комісія знімається без попередження, без відома та згоди клієнта", - розповідає Boris66.
"А якщо суми, передбаченої для зняття без комісії у банкоматі, недостатньо - завжди раді бачити у відділенні", - відреагували в Ощадбанку.