Державний Ощадбанк із квітня перестав виплачувати пенсії деяким своїм клієнтам. Йдеться про внутрішніх переселенців, у яких минув термін дії карток. Банк попередив їх щодо припинення виплат.
Клієнти Ощдабанку, які не встигли обміняти карти на нові, скаржаться, що банк залишив їх без грошей у такий скрутний час. Зокрема, власник простроченої картки Андрій Гатауллін опублікував скаргу на порталі minfin.
"Раніше була опублікована інформація від Ощадбанку про те, що з 1 квітня 2022 року АТ "Державний ощадний банк України" припиняє надавати можливість використовувати платіжні картки внутрішньо переміщених осіб, які обслуговуються за тарифним пакетом "Мій рахунок", термін дії яких скінчився під час карантину (тобто до 31 березня 2021 року). Пенсійні кошти будуть накопичуватися до проходження ідентифікації", - ділиться клієнт.
При цьому чоловік скаржиться, що багато пенсіонерів, які проживають на тимчасово окупованій території, нині виявилися фактично відрізаними від України. Таким чином, вони не можуть вибратися туди, де працюють відділення Ощадбанку, щоб оформити нову картку і надалі отримувати пенсію.
"Як у цій ситуації, проходити процедуру отримання нової картки для пенсіонерів, що проживають на території Донецької та Луганської області??? Адже зараз ведуться бойові дії і так само 2 області залишилися без стільникового покриття МТС. Можливості виїхати як фізично, так і фактично немає, і так само немає можливості отримати смс або зателефонувати на гарячу лінію банку", - скаржиться чоловік.
"Продовження ВПО здійснюється протягом двох років, щоб усі клієнти мали можливість забрати картку у відділенні. Під час останнього продовження карток було повідомлено, що картки не будуть продовжуватися. Отримати кошти або перезамовити картку можна в будь-якому відділенні", - відповів Ощадбанк.
Нагадаємо, Ощадбанк змінив правила отримання соціальних виплат на картку під час війни.