Today.ua

Ощадбанк почав масово закривати рахунки клієнтів

Ощадбанк почав масштабну "чистку" рахунків клієнтів. Багато рахунків масово закривають без узгодження з їхніми власниками.

Таким чином банк вирішив покінчити з усіма рахунками, які залишалися неактивними протягом трьох останніх років. Йдеться і про поточні рахунки, і про депозити.

Про підготовлювану "чистку" Ощадбанк попереджав клієнтів заздалегідь у публікаціях на своєму сайті. Їм пропонувалося або зняти гроші з рахунку, який знаходився без руху вже більше трьох років, або актуалізувати свої дані і "реанімувати" рахунок. Це слід було зробити до 30 вересня.

Деякі клієнти так і вчинили. Хтось закрив рахунок і забрав гроші, а хтось оновив дані і продовжив термін його "життя". Однак багато хто не відгукнулися на заклики банку. В такому випадку банк має право на певні дії.

На що має право банк, якщо клієнт не оновив свій рахунок і не закрив його

Слід відзначити, що Ощадбанк - не єдиний банківський заклад, який вдається до такої "чистки" вкладів. Періодично таку процедуру проводять у себе багато банків. При цьому не завжди рахунок вважається неактивним через три роки. Можливий і більш короткий термін. У будь-якому випадку, термін неактивності рахунку попередньо обумовлюється в договорі клієнта з банком.

Нагадаємо, Ощадбанк пояснив закриття частини своїх відділень тим, що вони виявилися неефективні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ