Ощадбанк заблокував пенсійну картку своєї клієнтки. У банку пояснили, що в неї є заборгованість по кредитній карті. Клієнтка намагалася пояснити банкірам, що пенсія - це соціальна виплата, і її блокувати не можна. Однак це не допомогло.
Скарга від клієнтки на ім'я IrinaSvarogova з'явилася на порталі minfin. Обурена жінка пише, що їй заблокували картку з пенсійними виплатами. Дзвінок в інформцентр банку нічого не дав, але там пояснили, що карта заблокована через те, що в неї утворилася заборгованість по кредитній карті.
"На мої питання в інформ центрі про неприпустимість блокування соціальних виплат послалися на пункт договору кредитування, де вказано, що таки мають право це робити. Навіть якщо я підписала цей договір, він сам по собі незаконний, незалежно від наявності мого підпису, так як пенсія - це соціальна виплата! " - ділиться обурена жінка.
Однак у банку їй дали пораду, як можна домогтися розблокування рахунку. Спеціаліст банку розповів, що вона може робити перекази з пенсійної картки на кредитну, і порадив, яку суму переказати на кредитку, щоби розблокувати пенсійний рахунок.
"Добре, зціпивши зуби, я перевела необхідну суму для погашення заборгованості. І що ви думаєте? Ощад перевів з моєї пенсійної картки не зазначену мною суму, а суму на свій розсуд, тобто більшу, самовільно накрутивши ще чи то відсотки, чи то біс знає що! Це взагалі як !!! Я плачу заборгованість, а в мене беруть ще більше! " - розповідає далі клієнтка.
При цьому банк дозволив їй користуватися грошима, але вже тільки з кредитки, тобто, забирати свою пенсію звідти з відсотками.
Їй також роз'яснили, що в кредитному договорі, який вона свого часу підписала, є пункт, що дозволяє банку списувати заборгованість з будь-якого рахунку, відкритого на її ім'я.
"На майбутнє коли підписуєш договір ДКБО читай уважно всі пункти", - порадили клінетці.