Ощадбанк потрапив у неприємну ситуацію із видачею Картки киянина. Банк узяв із клієнта гроші за оформлення цієї картки. Хоча насправді він мав видати її бекоштовно. До того ж, клієнт виявився інвалідом. А обман із платою за карту розкрився випадково.
На непорядність працівників банку поскаржилась на порталі mimfin киянка, яка підписалася як elenabereziuk.
Жінка пише, що іще 21 жовтня вона оформляла для чоловіка, інваліда 2 групи, Картку киянина у відділенні Ощадбанку на Повітрофлотському проспекті. Співробітники відділення сказали їй, що картка не безплатна, вона коштує грошей. Жінка внесла до каси 70 гривень, які витребували з неї. І лише згодом вона дізналася випадково, що картку мали видати безкоштовно.
"Зараз тільки дізналася, що вона безкоштовно видається, як так? А ці гроші перераховуються на якусь страхову компанію… чому співробітники Ощадбанку обманюють? Я хочу повернути гроші!" – пише обурена elenabereziuk.
З Ощадбанку негайно відповіли жінці. Банк беззастережно визнав провину свого персоналу та пообіцяв розібратися в цій ситуації. Крім того, жінці обіцяють повернути обманом витребувані гроші.
"Просимо вибачення за цю ситуацію і зробимо все необхідне, щоб повернути вам гроші і не допустити повторення подібних випадків. Дуже вдячні вам за сигнал", - відповіли з Ощадбанку.
Зважаючи на те, що більше від elenabereziuk немає жодних повідомлень і коментарів, банк виконав свою обіцянку та повернув їй незаконно взяті гроші.