Обман покупців у магазинах, особливо у великих супермаркетах - вельми поширене явище. Один із найбільш популярних способів обману - різна ціна на товар на полиці магазину і в касі. У касі вона буває вищою, ніж на полиці в торговому залі.
У цьому випадку закон - на боці покупця, говорить виконавчий директор "Союзу споживачів України" Максим Несміянов. Він же дав пораду, як вчинити покупцеві у тому випадку, якщо на касі раптом з'ясувалося, що за товар доведеться віддати більшу суму, ніж він розраховував.
"Основна скарга у людей, що цінники на товари в магазинах не збігаються - в торговому залі вони одні, а на касі інші. Був унікальний випадок, коли на терезах видається чіткий стікер, а на касі цей стікер автоматично перераховується і дає ціну більше на 30 % ", - розповів Максим Несміянов.
Пред'являти претензії до касира - марно, каже Несміянов. Це - не його зона відповідальності. У цих випадках потрібно звертатися до адміністратора магазину. Як правило, адміністратор не намагається сперечатися з покупцем, а відразу повертає гроші. У магазину для цього є спеціальна каса для повернення грошей.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
Однак вудеяких випадках адміністратори не хочуть повертати гроші. Тоді покупець має право викликати поліцію. Добре, якщо покупець матиме доказ того, що його обдурили. Тому, коли робите покупки, бажано сфотографувати на полиці цінник на товар. По-перше, людський фактор ніхто не скасовував: покупець і сам міг щось наплутати з ціною. По-друге, тоді у нього буде незаперечний доказ, що в цьому магазині адміністрація обманює покупців.
Нагадаємо, крім цього поширеного способу обману покупців, супермаркети володіють ще обширнимим арсеналів спрсобів, з дополмогою яких покупців явно або неявно змушують заплатити більше.