Показання лічильника усі споживачі передають своєму облгазу, а вже звідти їх беруть Нафтогаз та інші компанії-постачальники. Проте клієнти нерідко скаржаться на плутанину зі свідченнями. Облгази не завжди приймають те, що передають клієнти або приймають дані некоректно.
У Нафтогазі розповіли, що треба робити, якщо клієнт бачить, що його дані не приймають.
Незважаючи на те, що більшість абонентів потрапили на обслуговування в Нафтогаз ще ыз травня, багатьом з них досі приходять платіжки з незрозумілими і цифрами, що невідомо звідки взялися. На підставі даних, взятих в облгазів, Нафтогаз нараховує своїм клієнтам нечувані суми до сплати за газ. При цьому компанія-постачальник усім дає постійну відповідь: вона за обсяг газу в платіжці не відповідає, це повністю зона відповідальності облгазів.
"Дніпропетровськгаз не зареєстрував показання за липень передані мною 1 серпня і не подав у нафтогаз. Неодноразово телефонував їм і писав на електронну адресою, а результату немає. Безвідповідальність повна",
"Передаю щомісяця, а Сумигаз не приймають показання", - скаржаться клієнти в коментарях на сторінці Нафтогазу у Facebook.
"Ми рекомендуємо Вам безпосередньо звернутися до Вашого оператора ГРМ (до облгазу) для з'ясування ситуації. Якщо Ваш облгаз відмовляється сумлінно виконувати свою роботу, краще звернутися з письмовою скаргою до регулятора НКРЕКП", - пишуть у відповіді компанії.