Компанія Нова пошта залишила далеко позаду національного поштового оператора – Укрпошту. У той час, як Укрпошта тільки оголосила тендер на закупівлю автоматизованих сортувальних станцій, Нова пошта вже запустила другий, повністю роботизований, сортувальний термінал у Дніпрі. Термінал назвали ДАО – Дніпро. Автоматизація. Оперативність.
Продуктивність нового об'єкта становить 26 тисяч посилок на годину. А навесні, після введення ще однієї лінії сортування, вона зросте до 36 тисяч посилок. Вища продуктивність – лише у київського автоматизованого терміналу. Столичний термінал Нової пошти обробляє до 50 тисяч посилок на годину, йдеться у прес-релізі компанії.
Обладнання терміналу у Дніпрі – нідерландської фірми MHS Global і литовської Equinox.
"Запуск нового автоматизованого терміналу у Дніпрі дозволить вдвічі прискорити обробку посилок у регіоні, щоб забезпечити клієнтам високу якість доставки при зростанні обсягів відправлень. Крім того, це – і 500 нових робочих місць, і нові можливості для бізнесу, який зможе нарощувати свої продажі, гарантуючи своїм покупцям дотримання термінів і належний рівень сервісу, та сплачені податки до місцевих бюджетів, що йдуть на розвиток регіону", - поділився генеральний директор Нової пошти Олександр Бульба.
Основна лінія на новому терміналі призначена для сортування посилок вагою до 30 кг. Вона двоярусна. Посилки з першого і другого поверху спускаються вниз спіральними вертикальними жолобами. Далі вони вирушають на телескопічні конвеєри, які безпосередньо подають їх прямо до кузова автомобіля, в'їжджаючи туди разом із вантажем.
Незважаючи на повну автоматизацію та роботизацію процесу, на терміналі знайшлося місце і людям. Там створено півтисячі робочих місць. Термінал працює в 4 зміни – цілодобово.
При цьому він обслуговуватиме мешканців трьох областей – Дніпропетровську, Донецьку і Харківську. На ДАО сортуватимуть посилки, призначені для відправлення до 108 населених пунктів. Вартість такого придбання Нової пошти – 28,5 млн. євро.
Нагадаємо, Укрпошта має намір придбати 5 сучасних роботизованих ліній вартістю 30 мільйонів євро.