“Нова пошта“ запрацювала за новими тарифами: що і на скільки подорожчало

Автор: Марченко Любов

Компанія "Нова пошта" з 20 березня підвищила тарифи на свої послуги. Прес-служба поштового оператора звертає увагу на те, що тарифи зросли незначно, але компанія була змушена піти на такий крок.

“Нова пошта“ запрацювала за новими тарифами: що і на скільки подорожчало - today.ua

Компанія "Нова пошта", беручи до уваги матеріальне становище, в якому зараз знаходиться більшість українських сімей, тривалий час намагалася утримувати існуючі тарифи. При цьому сам поштовий оператор змушений був платити дедалі вищі ціни за паливо і комунальні послуги, а також підвищувати зарплати своїм співробітникам. Однак тепер весь ресурс вже вичерпано, і якщо тарифи не підвищити, то це буде загрожувати зупинкою роботи.

"Розуміючи економічну ситуацію в країні, ми свідомо не підвищували тарифи і працювали на межі можливостей. Але зараз ми змушені незначно підвищити ціни, через зростання цін на паливо, комунальні послуги, інфляцію та інші вагомі чинники", - пише прес-служба "Нової пошти".

“Нова пошта“ запрацювала за новими тарифами: що і на скільки подорожчало

Які ціни підвищили

  • Тариф на базові послуги зріс на 5 гривень.
  • Тарифи на упаковку виросли в ціні на суму від 1 до 6 гривень.

Детальніше нові тарифи "Нової пошти" можна подивитися тут.

Популярні зараз

В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання

В Україні заборонять небажані дзвінки на мобільні телефони

Hyundai представив новий електричний кросовер IONIQ 9

Депутати ухвалили законопроєкт про безпеку в школах

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

При цьому "Нова пошта" скасувала плату за ручну упаковку при відправці посилок розміром від 70 сантиметрів по одній із сторін. Одна умова: посилка має бути упакована за правилами, які діють у цього поштового оператора. Такі посилки мають бути надійно упаковані в гофрокартон або коробку і повинні мати плоску форму.

Нагадаємо, "Нова пошта" буде списувати оплату за свої послуги автоматично, без участі клієнта.

Головне