Today.ua

Нова пошта відмовилася повертати клієнту 110 тисяч гривень замість згорілої посилки: подробиці інциденту

Поштова компанія Нова пошта відмовилася повертати клієнту 110 тисяч гривень замість втраченої посилки. Замість цього йому запропонували компенсувати 200 гривень. Чому була запропонована саме така скромна сума, пояснили в самому поштовому операторі.

Клієнт на ім'я Максим Смешко придбав на сайті Alibaba пристрій для видобутку криптовалюти Asic-майнер. Придбання було недешевим. Його реальна вартість - 4 тисячі доларів. Чоловік замовив доставку вантажу із Запоріжжя до Києва Новою поштою. Однак по дорозі з автомобілем, який перевозив коробку з майнером разом з іншими вантажами, трапилася біда. Він згорів разом з усім, що там було.

Не дочекавшись своєї посилки, клієнт звернувся на гарячу лінію Нової пошти. Там йому спочатку відповіли, що посилка загубилася. А потім, уточнивши ситуацію, повідомили, що вона згоріла в автомобілі.

За умовами договору, у випадку втрати вантажу Нова пошта зобов'язується компенсувати клієнтам його вартість. Однак компенсації підлягає лише оголошена вартість товару. А ось тут-то якраз і вийшла проблема.

Як з'ясувалося, клієнт вказав неабияк занижену вартість посилки, щоб заощадити на пересиланні вантажу. Каже, що досі завжди так робив, і проблем ніяких не виникало.

"Оціночна вартість в 200 гривень була вказана з метою економії коштів", - написав М.Смешко в своїй претензії до Нової пошти.

У тій же претензії він просить компенсувати йому повну вартість посилки - 110 000 гривень. У відповіді Нової пошти, підписаній начальником відділу компенсацій Р.Страшко, повідомляють, що згідно з договором, поштовий оператор несе відповідальність за збереження вантажу і зобов'язаний компенсувати клієнтові його повну оголошену вартість плюс вартість його перевезення.

"З огляду на викладене, ТОВ Нова пошта проводить компенсацію в розмірі оголошеної вартості відправлення - 200 гривень і суму плати за провезення - 91 гривню, відповіли в Новій пошті і додали: - Компанія щиро просить вибачення за заподіяні незручності і сподівається на подальшу співпрацю".

З листування клієнта з Новою поштою видно, що поштовий оператор пообіцяв компенсувати йому збиток. Ось тільки суму повернення ніде не вказують. Нагадаємо, Нова пошта пояснила, чому встановила найвищі в Україні тарифи на посилки. Там кажуть, що встановлюють ціни за якістю послуг, які надаються.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ