Нова пошта обмежила видачу посилок військовим з передової. Раніше поштове відправлення могли віддати комусь із бойових товаришів отримувача. Але тепер посилки віддають тільки тому, хто вказаний одержувачем, або його довіреній особі. Нова пошта посилила вимоги до процедури видачі посилок військовим.
Чому так відбувається, пояснили у самій компанії.
До Нової пошти звернулася роздратована клієнтка, яка вислала бійцю тепле взуття. Але той не зміг прибути до поштового відділення, бо перебуває на бойовій позиції. А товаришам по службі, які зуміли дістатися до пошти, його посилку не віддали.
"Поясніть мені, чому представники Нової Пошти прикриваються лише нікому не потрібними паперовими інструкціями, замість хоч якось полегшувати життя військовим у прифронтовій зоні. Завдяки бюрократії залишили бійця без теплого взуття!", - написала розгнівана клієнтка.
У Новій пошті нагадали, що згідно із законом не мають жодного права віддавати посилку в чужі руки. Тільки після верифікації одержувача йому віддадуть поштове відправлення.
Однак, розуміючи непросту ситуацію, в якій перебувають військові на фронті, Нова пошта пішла їм назустріч і почала віддавати посилки їхнім бойовим побратимам. Але, як з'ясувалося, далеко не всі бійці доручають своїм товаришам по службі забрати їхні посилки.
"Видача вантажу здійснюється за допомогою ідентифікації клієнта (смс/мобільний додаток/документ), але для військових працівники йдуть назустріч і видають вантаж побратимам, отримуючи після цього наслідки у вигляді звернень самих одержувачів із фразою: "Я нікого не просив забирати свій вантаж і нічого не знаю", - роз'яснили ситуацію у Новій пошті.
Навіть більше, зазвичай словесними докорами не обходиться, і працівникам пошти доводиться відшкодовувати одержувачу вартість посилки, яку забрав його побратим.
"Кожне прифронтове відділення вже "обпеклося" в подібних випадках, і фахівці-оператори з особистого гаманця відшкодовували кошти за виданий товар", - розповіли на Новій пошті.
За словами працівників відділень, нерідко через поганий зв'язок, СМС-повідомлення не доходять. Тому, щоб верифікувати одержувача, потрібен якийсь документ, яким можна було б підтвердити, що стороння людина прибула за посилкою на прохання та з дозволу одержувача.
"Працівники відділень багато разів йшли на зустріч військовим і розуміли, що одержувач не може залишити позицію для отримання посилки, тому просили або надати представнику одержувача документ/мобільний додаток, або змінити номер телефону одержувача для того, щоб можна було ідентифікувати людину, яка отримує вантаж", - роз'яснили в компанії.
При цьому в Новій пошті нагадали, що через війну і такі ситуації, які неможливо було передбачити в мирний час, поштовий оператор відступив від своїх правил і запровадив послугу "Інший отримувач", яка дозволяє отримання посилок іншими людьми.
Нагадаємо, Нова пошта почала видавати посилки на виплат. Таким чином її клієнти тепер можуть розбити виплату посилки на 12 місяців.