Компанія Нафтогаз розмістила на платформі ProZorro заявку на покупку аудіовізуального комплексу для свого офісу вартістю майже у 12 мільйонів гривень.
Усе б нічого: Нафтогаз - не злиденна компанія. Однак у той же день (так співпало) Нафтогаз підняв тариф на газ для частини своїх побутових споживачів. Йдеться про клієнтів, які не є абонентами компанії, а отримують від неї газ, як від постачальника останньої надії (ПОН - в українській абревіатурі). Жовтневі тарифи для них виросли у порівнянні з вересневими відразу на 38% і склали 16,56 гривень за кубометр замість 12 гривень, що діяли в минулому місяці.
Звичайно на тлі тієї вакханалії, яка твориться цьогоріч в Європі з цінами на газ, то ще й 16,56 "побожна" ціна, але це практично вдвічі вище, ніж платять за газ постійні клієнти самого Нафтогазу. Тому заявка на таку дорогу покупку для офісу на тлі непомірного підвищення цін для людей виглядає трохи цинічно.
В аудіовізуальний комплекс входять такі системи:
- система відео та аудіокомутаціі;
- PTZ камера з кріпленням;
- бездротова презентаційна система;
- термінал відеоконференцзв'язку;
- проектор з екраном;
- монітор на 65 дюймів;
- конференц-система з функцією синхронного перекладу;
- термостат;
- сенсори температури;
- модуль інтеграції всієї системи з системою кондиціонування.
На подачу пропозицій Нафтогаз відвів потенційним продавцям місяць, до 7 листопада. У цей день відбудеться аукціон. А потім переможець торгів повинен до нового року (це крайній термін) поставити товар у Нафтогаз.
Тобто, новорічні свята в головному офісі компанії в Києві на вул. Богдана Хмельницького,6 вже зустрічатимуть із новеньким аудіовізуальним комплексом за 11,8 мільйона гривень.
А якщо ще взяти до уваги посадові оклади і премії топ-менеджерів цієї компанії, то можна вважати, що життя у них вдалася. Чого не скажеш про клієнтів, для яких Нафтогаз є ПОНом. У них із такими цінами на газ, можливо, і на традиційний новорічний олів'є грошей не вистачить.
Нагадаємо, в Нафтогазі розповіли, як будуть стримувати тарифи на газ на тлі світової кризи.