Компанія "Нафтогаз" попереджає щодо відключення споживачів від постачання газу. Втратити постачання газу можна не лише через борги перед постачальниками, але й з іншої причини.
У компанії "Нафтогаз" нагадали, в якому випадку можуть відключити споживачів від газопостачання. Йдеться про клієнтів, які потрапили до Нафтогазу як постачальника останньої надії (ПОН). Вони потрапляють до ПОН на тимчасове обслуговування. За час, поки вони перебувають на обслуговуванні ПОН, такі клієнти повинні визначитися з новим постачальником та укласти з ним договір. Їм надається на це 60 днів.
Якщо за 60 днів вони не визначаться з новим постачальником та не укладуть із ним договір, то Нафтогаз може відключити їх від газопостачання. Принаймні, таке попередження є на сайті Нафтогазу. Однак це стосується тих клієнтів, які ще ризикують у майбутньому потрапити на обслуговування до ПОН.
Якби їх не перевели до Нафтогазу автоматично, то їм довелось би купувати газ у ПОН за ринковими цінами, які більш ніж у 5 разів перевищують фіксований тариф Нафтогазу.
Автоматичний переведення їх у розряд постійних клієнтів Нафтогазу стало можливим завдяки рішенню НКРЕКП.
"Клієнти, які отримували, і отримуватимуть газ за програмою Постачальника останньої надії, повинні обрати собі постійного постачальника газу протягом 60 днів. На даний момент клієнти ПОН приєдналися до нашої компанії на постійній основі автоматично, відповідно до постанови НКРЕКУ від 09.12.21. № 2471. Ця постанова діє до 30 квітня 2022 року (включно). Тобто якщо Ви вже автоматично стали нашим постійним клієнтом – не варто непокоїтися", - роз'яснили в Нафтогазі.
Нагадаємо, Нафтогаз пояснив своїм клієнтам, хто відповідає за спотворені показання лічильників у платіжках.