Компанія "Нафтогаз" роз'яснила, звідки в рахунках за газ, які вона розсилає своїм клієнтам, з'явилися "астрономічні" суми. Як з'ясувалося, новий постачальник виставив споживачам подвійну оплату.
Чому так вийшло, Нафтогаз пояснив у своєму Facebook.
Приводом для обговорення теми стало питання, поставлене одним із клієнтів.
"Вам передали облгази, люди заплатили туди, а тепер ви вимагаєте оплату вдруге. Самі опублікували, що 1,3 млн звернень до колцентру. Коментарі видаляєте. Поясніть, чому гроші у вас, а ви виманюєте оплату вдруге?", - звернувся до постачальникам розгніваний клієнт.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нафтогаз дав йому відповідь, яка загалом не містить жодної нової інформації, крім тієї, яку клієнтам давали раніше. Постачальник пояснив, що на сьогодні немає механізму переказу грошей між компаніями. І тому клієнти, які заплатили за травень колишньому постачальнику, тепер мають самостійно повертати свої гроші. Для цього слід звертатися із заявою до колишньої компанії, яка постачала газ клієнту, і просити, щоби та повернула гроші.
"У ситуації, що склалася, ми радимо особисто звернутися до Вашої попередньої газопостачальної компанії з відповідною письмовою заявою", - відповіли в Нафтогазі.
Крім того, там наголосили, що попередній постачальник, який отримав плату за послугу, якої він уже не надавав, зобов'язаний без заперечень повернути переплачені гроші.
Загалом механізм зрозумілий. Щоправда, людей обурює, що їм про це повідомили "заднім числом", коли багатьма сумлінними споживачами вже було зроблено платежі. Ну і, звичайно, багато хто говорить, що для людей старшого віку, які все звикли "виходити ногами", повернення грошей стало додатковим випробуванням.
Нагадаємо, очільник Нафтогазу Юрій Вітренко визнав, що прийдешній опалювальний сезон буде вкрай важким і порадив українцям запасатися теплими речами.