Компанія Нафтогаз відреагувала на скарги клієнтів з приводу знижок на оплату газу, що не працюють. Багато клієнтів скаржаться, що оплачують рахунки за газ вчасно, до 15 числа, проте знижку на оплату газу не отримують. Однак в Нафтогазі нагадали: для того, щоб оплатити газ за нижчим тарифом, недостатньо внести оплату вчасно. Потрібно виконати і іншу умову.
Нафтогаз не втомлюється нагадувати своїм клієнтам, що вони можуть отримати знижку на газ і сплатити його за нижчим тарифом, якщо здійснять оплату вчасно, а саме - до 15 числа наступного місяця за газ, який вони спожили в попередньому. Якщо оплата за газ надійде вчасно, то клієнт отримує 1%-у знижку на оплату. Тобто, газ для нього буде коштувати не 7,96, як в тарифі "Фіксований", а 7,88 гривень за кубометр.
Але одна з клієнток обурилась, що обіцяна Нафтогазом знижка на газ, насправді не працює. Справа в тому, що сервіси, через які Нафтогаз вимагає платити за спожитий енергоресурс, беруть свою комісію за оплату. І тому так звана знижка нівелюється комісією за платіж.
"Щодо знижки, за вчасно сплачені рахунки, звичайний лохотрон !!! Тому що платити потрібно тільки через їхні системи оплати, які беруть свій відсоток, то навіщо ваша знижка?", - запитала одна з клієнток у Facebook компанії.
"Знижка надається для тарифного плану" Фіксований "за умови оплати через особистий кабінет або чат-боти Viber/Telegram за допомогою платіжних систем Портмоне, Ipay, LiqPay, EasyPay. Здійснити оплату необхідно з 1 по 15 число місяця за нарахування попереднього місяця в повному обсязі ", - відповіли у коментарі компанії.
До обговорення долучилися й інші клієнти Нафтогазу, які говорять, що виконують всі умови, проте ще жодного разу знижки на газ не отримували.
"Газопостачальна компанія" Нафтогаз України "не брешіть! Вишукуєти різні причини, щоб знижку не надати. То налаштування, то пошта", - спересердя написала одна з клієнток.
"Оплатила в перших числах серпня за липень. 6 кубів. 48 грн. На сьогодні в особистому кабінеті вже борг 6.33 грн. Це як?" - пише жінка.