Today.ua

Monobank заблокував гроші після поповнення рахунку та вимагає довідку

В Україні банки почали вимагати від клієнтів документи, які підтверджують, що гроші отримані законним шляхом. Так, Monobank заблокував клієнту гроші після поповнення рахунку та вимагає довідку, розповів у Facebook бізнесмен Денис Долинський.

За словами Долинського, щойно близько 60 000 гривень було зараховано на його рахунок у Монобанку, їх одразу заблокували. При цьому банк посилався на закон №361 із змінами від 15 березня 2022 року.

Співробітники банку запропонували клієнту надати документи, які б підтверджували, що ці гроші отримані законним шляхом. Зокрема, йому запропонували надати довідку про доходи (її можна отримати через портал ПФУ) або банківські виписки та договори (якщо отримано дохід за виконання робіт, послуг), або декларацію про доходи з позначкою податкової.

Крім того, в даному випадку можна показати документ, що підтверджує продаж майна або договір дарування, а також кредитні договори, договори позики або будь-який інший документ, в якому йдеться про те, за що отримані гроші.

Чим закінчилася ця ситуація – поки що не відомо. У будь-якому разі під час війни можуть бути проблеми з пошуком необхідних документів.

Нагадаємо, раніше стало відомо, що Monobank запровадив нову корисну послугу у воєнний час.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ