Клієнти monobank дедалі частіше скаржаться, що банк відмовив їм в обслуговуванні без пояснення причин. Їхні картки заблоковані, як каже банк – назавжди. І при цьому великі суми грошей, що були на цих картках, monobank не квапиться повертати.
Зокрема, на порталі minfin клієнт під ніком Ivan01Negur поскаржився, що банк заблокував його картку, на якій було 83 тисячі гривень. При цьому він написав уже 6 заяв про повернення грошей, проте досі йому жодної копійки не повернули.
"Жодної конкретики, склалося враження, що вони нічого не роблять! І ніхто не збирається повертати мої особисті кошти", - пише чоловік.
Відповідь, яку банк дав клієнту (тепер уже колишньому), також не містить жодної конкретики. Банкіри кажуть, що взяли його заяву в роботу, а також вивчать діалоги, які проводили з ним представники банку. І все: ні конкретної дати повернення грошей, ні пояснення причин, чому клієнту відмовили в обслуговуванні. Ще один клієнт під ніком bashta пише, що опинився в аналогічній ситуації. Після двох років нормальних взаємин із банком йому прийшла відмова в обслуговуванні, і карту відразу заблокували. На ній залишилися замкненими 68 тисяч гривень, які чоловік тепер марно намагається отримати назад.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Мені відповіли це рішення банку, ви більше ніколи не зможете бути клієнтом банку. У мене не було жодного простроченого кредиту, були депозити в цьому банку. Було дуже прикро і неприємно, відчув себе якимось покидьком об якого витерли ноги. Ставлення начебто я терорист якийсь", - пише bashta.
Відповідь, яку дав йому monobank, також не містить жодної конкретики.
"На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку. На основі накопиченої інформації з різних джерел банк ухвалив рішення про відмову в подальшому обслуговуванні. Ваша заява на переказ залишку коштів з карток та депозитів у роботі. Колеги зв'яжуться з вами як буде нова інформація", - відповіли банкіри.
Найімовірніше, карти клієнтам блокують унаслідок фінмоніторингу, який зараз проходить в Україні. Банківська програма може заблокувати будь-який грошовий переказ, який здався їй підозрілим. При цьому блокують всю картку із заощадженнями на ній – до з'ясування обставин. Тому клієнти банків, які здійснюють підозрілі транзакції, можуть опинитися і без банківського обслуговування. І без своїх грошей загалом.
Втім, що стосується клієнта Ivan01Negur, то поряд із його публікацією вже стоїть позначка "проблема вирішена". Очевидно це означає, що гроші йому повернули.
Нагадаємо, monobank обіцяє встановити власні банкомати у всій Україні.