Клієнт monobank поскаржився на те, що банк абсолютно безпідставно раптово заблокував його картку і при цьому забрав кредитний ліміт, а також оплату частинами.
"Заблокували картку, забрали кредитний ліміт та оплату частинами без пояснення причин. Крім цього подають неправдиву інформацію в убкі", - поскаржився клієнт.
Чоловік, який підписався на порталі minfin як vovchik33, уточнив у коментарях до своєї публікації, що в його фінансовому становищі нічого не змінилося. Він завжди вчасно вносить погашення заборгованості за кредитом і вчасно сплачує інші платежі. Крім того, він нещодавно виплатив заборгованість із оплати частинами. Нічого не змінилося і в його сімейному стані. Тобто немає абсолютно жодних видимих причин для того, щоб йому блокували карту та "обрізали" на ній все, що тільки можна. Однак це було зроблено.
"Це якась маячня у мене нічого не змінилося взагалі нічого. Навіть навпаки виплатив покупку частинами. Ну загалом мені пофіг. Монобанк просто в бан. Через цих ідіотів я не зміг купити маску в аптеці і довелося йти додому. Якщо хтось хоче витрачати свій час на цей недобанк - удачі. До речі після того як вони забрали кредитний ліміт через місяць вони його повернули, а ще через 2 тижні забрали. Що треба курити щоб таке робити? - дивується vovchik33.
А найбільше його обурило, що про нього надали неправдиву інформацію в УБКІ (Українське бюро кредитних історій), що наводить тінь на його репутацію як надійного позичальника.
А щодо неправдивої інформації, яка пішла до УБКІ, то monobank повністю визнав у цьому свою провину і вибачився перед клієнтом.
"Інформацію в УБКІ оновили, після сигналу від вас. Вибачаємося за доставлені незручності", - відповіли йому з банку.
Нагадаємо, у monobank попередили, що незабаром примусово закриють частину банківських карток. Це стосується карт, на яких зберігалися заощадження у польській валюті.