Today.ua

Monobank не віддає клієнтам валюту з їхніх рахунків: що кажуть у банку

Monobank практично перестав віддавати своїм клієнтам валюту з їхніх рахунків. Офіційно видачу валютних коштів ніхто не блокує, проте насправді зняти гроші з валютного рахунку дуже важко або майже неможливо, як стверджують клієнти. Банк частково проблему визнав. Проте найближчим часом нічого конкретного своїм вкладникам не обіцяє.

Про це стало відомо зі скарг клієнтів банку на порталі Minfin.

Monobank - це віртуальний додаток, по суті, інтернет-банкінг, що працює за ліцензією Універсал Банку. Він не має "живих" банківських відділень, але працює з банками-партнерами, у касах яких клієнти monobank можуть отримати гроші зі свого рахунку.

Донедавна проблем із цим не виникало. Однак із початком війни клієнти банку зіткнулися з неможливістю отримати валюту зі своїх рахунків. При цьому monobank нікому не відмовляє у видачі їхніх заощаджень, однак і не гарантує, що вони отримають свої гроші найближчим часом.

Справа в тому, що відділень банків-партнерів, в яких клієнти mononobank можуть отримати валютну готівку, не так вже й багато. Тому до них вишиковуються довгі черги з вкладників, які прагнуть отримати свої гроші. До того ж валюта туди надходить у дуже обмежених кількостях. Тому нерідко клієнти monobank, вистоявши чергу, змушені йти ні з чим. Зокрема, клієнт із Житомирської області поскаржився, що йому пообіцяли виплатити валюту в А-Банку, який є партнером monobank. Мовляв, для цього йому лише потрібно зателефонувати до monobank, і за кілька днів валюту доставлять у потрібне відділення А-Банку. Та коли він зателефонував, щоби зробити замовлення, йому відповіли, що до Житомира взагалі валюту не завозять. Тому отримати свої гроші він зможе лише у Львові або в Дніпрі, та й то за умови, що вони там будуть.

Те саме порадили й іншому клієнту, з Одеси.

"Самі працівники монобанку посилають нас назад до відділень А-банку або, мовляв, їдьте до Львова чи Дніпра. Дивно, чому не до Парижа чи Лондона?" – поцікавився клієнт.

При цьому банк багатьом клієнтам дає одну й ту саму відписку. Мовляв, все розуміємо і в становище входимо, проте валютної готівки не вистачає. А тому чекайте зручної нагоди, і, можливо, доля вам усміхнеться.

Мовою банку це виглядає так:

"Приносимо вибачення за незручності, але в поточній ситуації, на жаль, відсутня можливість замовляти суми в каси банку партнера. Отримати кошти можливо лише за наявності суми у відділенні".

При цьому, коли і в якому відділенні буде "наявність суми", у банку, звичайно, не знають. Отже, замість того, щоб нормально отримати свої гроші, люди змушені витрачати багато часу на листування з банком, а також безплідну біганину по відділеннях і стояння в чергах.

Нагадаємо, українцям розповіли, як зняти готівку з картки monobank без комісії.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ