Monobank не зміг вчасно відреагувати на несанкціоноване зняття грошей шахраями з карти клієнтки. У підсумку, клієнтка банку, менш ніж за 20 хвилин, втратила з карти понад 100 тисяч гривень. Гроші пішли до аферистів. Причому 100 тисяч із цієї суми становили кредитні кошти.
Аферисти використали нову схему
Клієнтка monobank-у під ніком SKorostelova опублікувала на порталі minfin свою сумну історію, як вона за 19 хвилин втратила зі своєї карти monobank-у майже 105 тисяч гривень.
Цього разу аферисти використали незаяложену схему. Воістину - винахідливості шахраїв немає меж. Жінка розповідає, що їй зателефонував нібито співробітник самого банку і повідомив, що з її банківської картки шахраї списали невелику суму грошей.
SKorostelova, яка не звикла вірити словам, зайшла у свій додаток, і сама переконалася, що з карти зникла невелика сума грошей. Це змусило її повірити, що телефонує співробітник банку, і що він щиро хоче допомогти потерпілій клієнтці.
"Далі понеслося. Шахраї діяли дуже оперативно, телефонували кожні кілька хвилин, просили відкрити програму Моно, сказали що потрібно перевипустити карту. Говорили, що вже заблокували картку, що зараз вишлють відео з людьми хто зняв гроші для упізнання", - пише жінка.
При цьому, підтримуючи вербальне спілкування з уявними співробітниками банку по телефону, жінка не скидала їм ніяких ніяких даних своєї банківської картки.
"НІЯКИХ особистих даних, пін код, або пароль я НЕ називала. Шахраї самі скинули мені пін код від нової карти у Вайбер (були підписані як монобанк), - повідомляє клієнтка банку.
Навіть більше, вони не запитували у неї ніяких даних з її карти, тільки дуже активно підтримували телефонну розмову зі своєю жертвою. Причому весь цей час її додаток Моно було відкрито, проте вона не натискала там жодної кнопки.
"Далі пішли списання: додаток Моно відкрито, приходить СМС, і відбувається автопідтвердження в додатку для зняття грошей. Жодної кнопки натиснуто не було, тільки тривав діалог по телефону з шахраєм (протягом розмови додаток було все ще відкрито), - поділилася жінка подробицями .
При цьому вона зауважила, що з карти, як і раніше, йде списання грошей, на що їй на іншому кінці відповіли, що це нормально, це завантажується історія, а насправді ніякі гроші не списуються.
У службі підтримки лише поспівчували пограбованої клієнтці, сказавши, що вони нічим в цій ситуації зарадити не можуть, і щоб вона зверталася в поліцію. Жінка, звичайно, подала заяву правоохоронцям, але чи буде з цього толк, дуже сумнівається.
Нагадаємо, monobank змінив тарифи на свої послуги. Причому в одних випадках вони стануть дорожче, а в інших - навпаки.