Today.ua

Monobank блокує рахунки своїх клієнтів

Monobank, який досі був одним з небагатьох банків, що отримували більше схвальних відгуків, ніж негативних, цього разу потрапив під шквал критики. Банк став блокувати рахунки своїх клієнтів, і при цьому не квапиться віддавати їм заблоковані кошти.

Причому такі скарги не поодинокі. Клієнти стали часто нарікати на такі дії з боку monobank-а.

Зокрема, клієнт банку під ніком DmitryyLom написав на порталі minfin, що отримує гроші на карту monobank-а як фрілансер. Однак нещодавно банк їх заблокував. Чоловік, у свою чергу, надав докази, що гроші він отримав законним шляхом. Однак це поки не допомогло йому повернути заблоковані кошти.

"Працюю фрілансером, зайшли гроші на карту - монобанк їх заблокував, надав всі докази чесних угод - відповіді 0. Оцінка 0. Не використовуйте монобанк. Привласнюють гроші собі", - пише DmitryyLom.

Ще один клієнт, під ніком Alexeira, також скаржиться на заблоковані кошти. Каже, що у нього банк блокує понад тисячу євро, у знайомої також - майже тисячу євро. Причому вже більше місяця їй гроші не віддають.

"Не рекомендую зберігати особисті кошти в цьому банку. Тому що вас обов'язково обдурять", - звертається Alexeira до інших відвідувачів порталу.

Правда, цей відгук не підтвердили на порталі minfin.

"Користувач не надав докази за запитом адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку, - написали в коментарі до публікації Alexeira.

Ще одному своєму клієнтові monobank заблокував понад 160 тисяч гривень. Користувач на ім'я Graf91 стверджує, що продав товар на відомій торговій платформі на суму 8214 гривень. І в підсумку поле цієї угоди банк заблокував усі гроші, які були на його карті. А було там понад 160 тисяч.

"Я пояснив, звідки і ким здійснений платіж, і готовий показати докази угоди на платформі, адже там усе фіксується. На що мені відповіли, що цього не треба і вони хочуть зв'язатися з відправником цих грошей і отримати підтвердження походження коштів від нього", - ділиться Graf91.

При цьому вийти на зв'язок із відправником грошей, який є одержувачем товару, не вдалося. А в банку наполягають на тому, що погодяться віддати гроші лише після того, як він відповість.

"Чому банк блокує всі мої кошти, коли я пояснюю походження цього платежу і готовий надати скріни угоди з платформи з цього платежу?" - цілком резонно запитує чоловік.

З monobank-а йому відповіли, що вже займаються його питанням і вибачилися за завдані незручності.

Однак у більшості таких випадків банк просто цитує закон, що дозволяє "призупинити здійснення фінансової (фінансових) операції (операцій) для встановлення правомірності переказу".

Нагадаємо, умови за кредитними картами monobank-а назвали найгіршими в Україні.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ