Monobank вніс зміни до грошових переказів між клієнтами. Тепер їм не доведеться телефонувати один одному, щоб повідомити про отримання грошей. Процедура обміну інформацією між тим, хто переказує гроші, і тим, хто їх отримує, стала набагато швидшою, простішою та приємнішою.
Цим приємним нововведенням похвалився один зі співзасновників monobank Олег Гороховський.
Гороховський розповів, як тепер клієнти можуть реагувати на отриманий грошовий переказ, і як вони можуть практично миттєво повідомити, що гроші надійшли на їхній рахунок.
Для цього у мобільному додатку передбачили функцію миттєвого реагування на грошовий переказ. Клієнти можуть відразу відповісти коментарем на платіж і прикріпити до нього емодзі.
"Скільки разів ви писали/телефонували одержувачу та уточнювали, чи отримав він гроші? А скільки разів одержувач писав вам у месенджер: "Дякую! Гроші отримав". Ми зробили можливість відповісти коментарем або емодзі на платіж, і ця відповідь з'явиться у виписці відправника", - розповів Гороховський.
На екрані смартфона це виглядає так:
"Погляньте, як це зручно і з якою любов'ю до людей це зроблено", - похвалився топ-менеджер.
Втім, monobank останнім часом приходить до своїх клієнтів не лише із приємними новинами. Так, днями стало відомо, що з 1 вересня банк підвищує комісію за зняття готівки.