Today.ua

Мобільний зв'язок в Україні знову дорожчає: оператори знайшли цьому виправдання

В Україні неухильно дорожчає мобільний зв'язок. Оператори переглядають вартість деяких тарифних планів по кілька разів на рік. Звичайно, у нас, споживачів, це не викликає захвату. Але компанії-постачальники кажуть, що відмовитися від підвищення цін не можна ніяк. Інакше це позначиться на якості послуг.

А тим часом в Україні мобільний зв'язок - один із найякісніших у світі. Але щоб підтримувати цю якість на належному рівні, потрібно весь час вкладати в неї гроші.

Оператори назвали основні причини подорожчання мобільного зв'язку

Курс валют

Для розширення своєї мережі і підвищення якості послуг мобільним операторам доводиться закуповувати обладнання в основному за кордоном. В Україні його не виробляють. При цьому, якщо курс долара або євро став вищим, то і платити за таке обладнання доводиться більше. А тим часом, наші тарифні плани ми все-таки оплачуємо в гривні, а не в доларах. Ось і доводиться підвищувати абонентам вартість послуг, щоби залишатися на рівні. Оператори кажуть, що підвищення курсу валют - це головна причина підвищення вартості мобільного зв'язку.

Реклама

Ще одне велике вкладення грошей, без якого ніяк не обійтися в сучасному світі - реклама. Навіть найкращий продукт доводиться рекламувати, а інакше, як про нього дізнаються широкі маси?

Зарплата персоналу і податки

В країні неухильно зростає показник мінімальної зарплати і середня зарплата. Мобільні оператори не можуть залишатися осторонь від цих процесів. Інакше всі грамотні фахівці від них розбіжаться. Природно, що зарплату персоналу підвищують також не за рахунок зниження доходів топ-менеджменту компаній, а за рахунок підвищення тарифів на мобільний зв'язок.

При цьому його вартість в Україні в середньому становить 100-120 гривень на місяць, що не так вже й багато у порівнянні з вартістю цієї послуги в інших країнах світу. Правда, і зарплати українців зовсім не "світові".

Нагадаємо, вже незабаром українців позбавлятимуть мобільного зв'язку, якщо вони не "прив'яжуть" свої карти до паспортів. Втім, у багатьох вони і так прив'язані. Адже з банками клієнти комунікують через мобільний.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ