Багатьом українкам можуть відмовити у виході на пенсію через непідтверджений стаж

Автор: Марченко Любов

Вихід на пенсію для деяких жінок може бути ускладнений несподіваною проблемою. Це пов'язано зі зміною прізвища. Через те, що багато жінок у шлюбі змінили своє прізвище на прізвище чоловіка, виникає плутанина з документами. Тому, щоби довести весь свій стаж, потрібно подати до Пенсійного фонду документи, які б підтверджували, що у жінки змінилося прізвище після шлюбу або після розлучення.

Багатьом українкам можуть відмовити у виході на пенсію через непідтверджений стаж - today.ua

Про це повідомили у ПФУ.

Документи, які підтверджують зміну прізвища, знадобляться при оформленні пенсії та підрахунку пенсійного стажу.

Для того, щоб підтвердити своє дошлюбне прізвище, жінці потрібно обзавестися випискою з держреєстру актів цивільного стану. Таку виписку зобов'язані дати у будь-якому відділенні РАГСу, незалежно від того, де укладався шлюб, або де проживає жінка, яка звернулася за випискою.

Популярні зараз

Українські пенсіонери мають право на виплату від ООН: хто може розраховувати

В ООН прогнозують масову міграцію українців вже найближчими місяцями

Чи мають право працівники ТЦК затримувати людей на вулиці

У піджаку в стилі мілітарі та на шпильках: Олена Зеленська відвідала освітній фестиваль у Львові

Для того, щоб отримати таку виписку, потрібно подати заяву, в якій зазначається одна з таких відомостей:

  • прізвище, ім'я та по батькові, дата та місце народження особи;
  • серія та номер відповідного свідоцтва про шлюб і дата його видачі;
  • реєстраційний номер, за яким зареєстровано внесення відомостей про акт громадянського стану.

Багатьом українкам можуть відмовити у виході на пенсію через непідтверджений стаж

Крім того, потрібно ще подати відомості про прізвище, ім'я та по батькові чоловіка у випадку, якщо подається запит на надання виписки про реєстрацію шлюбу або його розірвання. Всі ці документи можна подати або особисто, або надіславши поштою, або онлайн на порталі "Звернення у сфері державної реєстрації актів цивільного стану".

Під час подання запиту на витяг з реєстру необхідно подати свій паспорт або інший документ, який може бути посвідченням особи, а також документи, що підтверджують сімейні стосунки. Усі документи мають бути відповідним чином засвідчені.

Якщо документи надсилаються в електронному вигляді, їх потрібно подати у встановленій формі, підтвердивши кваліфікованими підписами.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Крім того, до електронних документів потрібно також додати документ про оплату за послугу, що надається: документ про внесення плати за видачу виписки з Реєстру або повідомлення про реквізити платежу (коду квитанції) для перевірки цього факту з використанням програмного продукту "check" або підтвердження права на безкоштовне отримання витягу з Реєстру.

Нагадаємо, українців готують до підвищення пенсійного віку. Пенсія у 60 років залишиться в минулому.