Компанія Київстар завершила оновлення своїх IT-cистем, яке тривало з вечора 14 травня до ранку 16 травня. Однак зв'язок у мережі Київстар, як і раніше, викликає нарікання абонентів компанії. Люди масово пишуть скарги на перебої в зв'язку у Facebook-акаунті Київстар.
Київстар заздалегідь попередив своїх абонентів, що під час оновлення IT-cистем можуть спостерігатися збої в роботі деяких сервісів. Так, наприклад, неможливо буде поповнити рахунок або дізнатися залишок грошей на своєму рахунку. Крім цього, неможливо буде в цей час змінити тарифний план або підключити якісь додаткові послуги.
Однак з основним спектром послуг проблем бути не повинно, попередили в Київстар. Тобто, телефонні дзвінки, SMS-повідомлення та роумінг мали працювати,немов годинник. Та все виявилося не так, як обіцяли в компанії. Із початком регламентних робіт телефонний зв'язок також у багатьох став працювати з перервами, а дехто взагалі не міг годинами зателефонувати за потрібними номерами.